se on loppu ny (tai siis huomenna)

Nukuin kellon ympäri. En ole tehnyt sitä varmaan vuosiin. Taisin olla sen verran väsynyt viikonlopun jäljiltä. Sitä se Lintsi ja kreisibailaaminen näköjään teettää. Tai sitten pitää vaan ihan face the factsit ja myöntää, että näköjään minäkin olen oikeasti vanhentunut… vaikka sitä kuinka vaan yrittää itselleen selittää, että tunnen itseni 20-vuotiaaksi edelleenkin.

Tänään tosiaan olen just ja just jaksanut hinata itseni Itikseen. Kävin äkkiiäkkii UFFilla ja hämmästelin hintoja: Hajonnut (ihan kiva) tekonahkainen laukku 12 euroa, mustat kälyset nahkasaappaat 50 euroa, ruma musta takki 20 euroa. De fuck UFF? Miksi maksaisin kulahtaneista käytetyistä saappaista 50 euroa, kun kaupasta saa halvemmalla(ish) ehjät? En siis ymmärrä ollenkaan.

Sitten jatkoin matkaa ruokaostoksille. Mukaan Ruotsiin tulee ainakin: Suomalaista kahvia, karjalanpiirakoita (pitää vaan pakata ne niin, ettei ne mee ihan lyttyyn), lakritsia, suklaata ja lauantaipussi. En keksinyt mitään muuta, koska aivoni ei jotenkin ole oikein lähtenyt käyntiin tänään – muistan tietenkin ne sitten, kun istun huomenna hytissäni.

Jaksoin sentään vähän leikkiä koiran kanssa. Se olisi jaksanut enemmänkin, mutta pistin leikit poikki viiden minuutin jälkeen.

Sisko tuli sanomaan moikkamoi mulle ja syötiin lohisalaattia ja katkarapusalaattia (Jaksonpas sentään ottaa kuvan safkasta tällä kertaa ping @ Nina & Kissis.) Jäi jopa vähän jäljelle, joten saan eväät mukaan laivalle.

Ja olen jopa aloittanut pakkaamisenkin. Sain mutsilta – onneksi – lainaksi (pinkin) matkalaukun. En mä muuten olisi saannut mun kamoja mukaan millään tavalla. Sain jonkinlaisen hermoromahduksen, kun kävin katsomassa tilini saldoa. Jotenkin olen vaan vilauttanut korttia ihan tajuttomasti ja elänyt ihan yli varojeni. Koska oli ”halpaa.” No voihan voihan. No kerran me kai eletään tai jotain. En ehkä taidakaan hakea yhtä lamppua johon ihastuin. Saan elää ilman pinkkiä kattokruunua, ainakin vähän aikaa.

Nyt mua sitten ahdistaakin jo kotimatka. Tahtoisin niin jäädä tänne. Joka kerta se kotimatka on vaan raskaampi ja raskaampi. Olen jo miettinyt sitä, että mitä jos jäisinkin tänne Helsinkiin. Irtisanoisin kämppäni ja hakisin vaan kaikki tavarani pois sieltä. Ja muuttaisin johonkin nihkeään 20 neliön kämppään viisikertaisella vuokralla, jonnekkin tänne Helsinkiin?   En sitten tiedä, että onko se just sitä mitä mä haluan kuitenkaan. Argh!

Johtuuko tämä fiilis loman loppumisesta vai mistä? Joku ahdistus/paniikkikohtaus tai jotain.  No kohta arki koittaa taas, ehkä se siitä sitten jollain tavalla. Vaikka ei kyllä yhtään tee mieli mennä töihin.

Tällä hetkellä sekä mulla, että Sofi-koiralla on kyllä aika samanlainen ilme. No mutta kohta se joulu on taas ja sitten mä tuun takaisin.

YHYYY!

Mutta kuitenkin, kiitos kaikille ihanille, jotka tekivät lomastani aivan mahtavan! Oli se kuitenkin ihanaa :)

 

2 thoughts on “se on loppu ny (tai siis huomenna)

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s