sunnuntai

Tapahtui tänään:

– Olen maannut sängyssä 12 tuntia. True story. Sängyssäni on ihan kuoppa.

– Olen katsonut 4 jaksoa How clean is your house?:ia ja saannut sellaiset fiiliksen, että damn – minähän olen todella siisti ihminen verrattuna niihin tyyppeihin..

– Katsonut 3 jaksoa Mad Meniä (ja unelmoinut, että eläisin 60-luvun Manhattanilla.) Damn miksi en ostanut toista tuotantokautta Suomesta?

– Syönyt ainoastaan näkkileipää juustolla ja kurkulla. Juusto ei ole edes mun, mutta söinpähän kuitenkin. Niin ja juonut kaakaota. Ei se kaakaokaan ole mun, en tiedä edes miten se on joutunut asuntooni. Okei, söin muuten kylmiä ranskalaisia, joita en pystynyt syödä eilen illalla, koska vähän huono olo. Ne sentään oli mun.

– Hikoillut kun sika, enkä ole muuten pessyt eilisiä meikkejä pois vieläkään. Suihkuunkaan en ole jaksanut mennä.

– Saannut työtarjouksen. Siivota yks kämppä ja palkka olisi huimat 2 euroa per tunti. No pätkätyöt ja paska palkkahan on mulle tuttua ennestään.

–  Olen tuntenut itseni erittäin vanhaksi. Olen keskinmäärin 10 vuotta kaikkia vanhempi baarissa.

– Olen potenut jonknlaista kolmenkympin-kriisiä. Kai. Tai jotain elämäkriisiä.

– Toivonut, että joku unelmien prinssi olisi tullut koputtamaan oveen ihanan pizzan kanssa. Mutta se ei ole vielä tapahtunut.

– Digannut tätä biisiä:

Mitä sinne kuuluu?

PS. Yllättävän hyvin pystyin eilen tanssimaan, vaikka oli paikat aika hellänä. Tänään on the other hand – lisätkää uusien korkokenkien aiheuttama  kipu siihen listaan…

 

2 thoughts on “sunnuntai

  1. Täällä väsyttää tuhottomasti aivan superdupermahtavan mökkiviikonlopun jäljiltä. Tuli naurettua niin että posket on vieläkin krampissa.

    Nyt makaan sohvalla enkä malta mennä nukkumaan kun vartin päästä alkaa miesten satasen finaali :D

    Tykkää

    • Ooh, mökkeiviikonloppu! Mäkin haluan sellaiselle, viime kerrasta on kai sata vuotta sitten.

      Jopa mä katoin satasen finaalin. En tiedä miksi. Yleensä en ikinä katso tuollaisia juttuja O_o

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s