neighbors from hell

Jos sinua ärsyttää valittavat ihmiset – jätä tämä lukematta – sisältää todella paljon valitusta.

Tarkoittaakohan se sitä, että on oikeasti vanha, kun kaikki meteli ottaa siis niin päähän. Joka ilta, joku mun ihanista (huom sarkasmia) naapureista kuuntelee jotain nnttssnnttsssnnnttss-musiikkia. Välillä päivälläkin. Kaikki puhuvat hirveen kovalla äänellä. Edelliset naapurit – jotka asuivat tuossa noin pari kuukautta – pitivät siis joka päivä ihan hirveetä meteliä, siirtelivät huonekaluja ja muija lauloi oopperaa, milloin aamulla, milloin illalla ja usein tosimyöhään.

Jossain ensimmäisessä kerroksessa, joku kuuntelee musiikkia niin kovaa, että tunnen ylimmässä kerroksessa (4 kerros) bassot.

Kadun toisella puolella olevassa talossa on ihan samanlaisia häiriköitä, ja he kuuntelevat musiikkia niin kovaa, että minä kuulen sanat.

Ja sitten jos vielä otetaan huomioon kaikki mopolla tai megaisoilla moottoripyörillä ajelevat idiootit, tai kaahavat autoilijat – tietenkin myöhään illalla tai yöllä liikenteessä. Ja nyt sit puhun sellaisista idiooteista, jotka ajelevat siis ihan ympäri korttelia ja yrittävät pitää mahdollisimman paljon meteliä. Wtf? Mikä idea siinä on?

Viime yönä kuulin ääniä, jotka kuulostivat joko ampumiselta tai sellaisen roskalavan kannelta (vaikeeta erottaa ne äänet, kun siihen äänen herää.)

Ja vähän väliä, joku tappelee jossain ihan sikana.

Ja kaikki, siis ihan kaikki paiskovat ovia kiinni mun rappukäytävässä. Mä paiskon, koska mua vituttaa muitten paiskomiset haha. Sitäpaitsi joku juoksee rapuissa about koko ajan.

Siis olenko mä vanha, vai asunko mä siis ihan oikeasti väärässä paikassa?

Ei tartte vastata – tajusin jo vastauksen. -> Etsimään uutta asuntoa.

Tiedän, että kerrostalossa kuuluu elämisen ääniä. Mutta jotenkin mun mielestä nämä yllämainitut metelit ovat jo vähän överiksi vedettyjä. Miksi ei omia naapureitaan voi siis ollenkaan ottaa huomioon?

5 thoughts on “neighbors from hell

  1. Hah, meidän kerrostalossa on ihan älyttömän hiljasta! Koiran haukuntaa on joskus kuulunut mut siitäkin on sanottu isännöitsijän tiedotteissa varmaan kaks-kolme kertaa et nyt ne piskit hiljasiks!:D Nyt osaan siis arvostaa tätäkin, kiitti:D Mun menis tollasessa metelissä täysin hermot, vois olla että laittaisin ala-aulan ilmotustaululle jo jonkun uhkausviestin :D:D

    Tykkää

  2. Hyi helvetti, kuulostaa kamalalta :/ Mä en kestä naapureiden metelöintiä YHTÄÄN :D Joo, hirveen järkevää asua kerrostalossa mutta onneksi nykyisessä on aika rauhallista.

    Muutama kämppä sitten asuin Kalliossa yksiössä, jossa oli oikeasti ihan paperiseinät. KAIKKI kuului läpi, ihan peruskeskustelutkin. Ihanimpia olivat naapurin tytön perheriidat poikaystävän kanssa ja luonnollisesti myös ne rakkauden äänet kun sitten riitoja sovittiin. Miellyttävin tilanne oli kun olin muuttamassa kämpästä pois ja siellä oli ensimmäinen esittely. 10 min ennen kuin ihmisten piti tulla, naapurista alkoi kuulua sellainen voihkiminen että alko ihan punastuttaa. Olin jo menossa soittamaan ovikelloa mutta onneksi ehtivät lopettaa :D

    Hesarin spurguja ja narkkareitakin kesti kun niitä pääsi kotiin karkuun, mutta se ei ollut kovin jees että piti omassa kämpässä istua korvatulpat korvissa. Muutin pois :)

    Tykkää

    • Joo en mäkään kestä siis yhtään. Tai ehkä vähän sitä ääntä voi tulla. Mutta siis joku raja oikeesti.

      HAhah, voi että mikä tilanne! Mä onneks oon (tähän saakka) selvinnyt kuulematta mitään rakkauden ääniä :D Vois tulla vähän awkward fiilis.Mä oon miettinyt niitä korvatulppoa kanssa. Kunnes löydän uuden kämpän siis..

      Tykkää

  3. Päivitysilmoitus: elämää ilman pyörää | Mary ihmemaassa

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s