elämää ilman pyörää

Siis koko tämä juttu, ettei mulla ole pyörää tällä hetkellä, on aika kamalaa. Ja se päättyi niin, että eilen kävelin vain.. anteeksi ”vain” jotain 16 km. Kilometriä siis. Ensin pitkälle lenkille. Sitten Lauran kanssa kaupunkiin ja sitten sen jälkeen Tina pyysi mua illanistujaisiin (ja eksyttiin vähän kotimatkalla.)

Ai, että mikä olo mulla on tänään? Sanotaan vaikka, että – no jalkoihin sattuu aika paljon. Tai mulla on sellainen ”jalat ilmaan”-fiilis. Ja ei, eihän mulla tietenkään mitään kunnon kenkiä ollut päällä (ei kuitenkaan korkkareita, en mä nyt niin tyhmä ole..) Lisäksi mulla saattaa olla vähän krapulaa myös.. Mutta vain saattaa. En myönnä mitään.

Niin ja jos joku nyt ihmettelee, että eikö Örebrossa ole busseja? No onhan niitä. Mun mielestä se olisi nyt ollut ihan tyhmää ottaa bussi tuollaisen pienen välimatkan takia. Vaimitensenytolikaan? Eh eh. Ehkä ostan ensi palkasta bussilipun. Jos siis mun pyörää ei voida korjata.

Lisäksi vietin koko eilisen päivän ulkona. Ilman aurinkorasvaa. Siis kauheeta, en ole käyttänyt ollenkaan aurinkorasvaa tänä vuonna. Musta tulee rusina! Yhyy.

Päivän aamupala: Näkkileipää ja tuorejuustoa, jossa on aurinkokuivattua tomaattia. Om nom.

PS. Niistä naapureista vielä. Eilen, kun tulin kotiin joskus kahden aikoihin yöllä mun uusilla naapureilla oli vielä bileet menossa. Ja huutelivat rapussa ja kuuntelivat musiikkia ihan täysillä. Kolmelta he poistuivat kämpästä. Siis tervetuloa taloon ja maanantaina saatte sitten sen ensimmäisen valituksen. Siis joo, että pitää bileitä silloin tällöin – mutta kamoon – ei kello kolmeen asti yöllä vitun idiootit.

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s