heinäkuu kännykän kautta katsottuna.

On taas aika katsoa, mitä tein heinäkuussa. Ihan sikahyvä juttu, että tässä kesti näin kauan kunnes sain peukalon pois perseestä ja tämän tehtyä – tuskin muistan itse mitä olen heinäkuussa tehnyt. Onneksi on kuvamateriaalia todisteena. Muuten koko kuukausi olisi vain hävinnyt jonnekkin seniili-aivooni.
1. Söin kirsikoita. Nami.
2. Join metsämansikanmakuista kuoharia juhlissa – tosin se tuoksui paremmalta, kun miltä maistui.
3. Oli aika rankka ilta.
4. Olin aika paljon töissä.

1. Ostin Batman-korvikset – ja luulen, että olen hukannut toisen jo. Voihan voihan. Tyypillistä.
2. Ostin mammalle paljon kahvia. Ruotsalaista kahvia.
3. Tein yhden ”100 ideas”-jutun. Olen näköjään unohtanut tämän koko jutun. Hupsista keikkaa.
4. Hiukset olivat yhtenä päivänä katastrofaaliset, mutta kynnet hienona.

1. Hyppäsin Viikkarin laivalle ja suuntasin kohti kotia ja mamman jääkaappia.
2. Helsinki oli koristeltu ihan minun makuuni. Nananananananananananaaaa Batmaan!
3. Kävin kaikkien matkatavaroideni kanssa aamupalalla Lasipalatsilla.
4. …Seuranani maailman kikattavin Laura. No ei – kyl sä oot ihku kuitenkin :D

1. Söin karjalanpiirakoita munavoilla – om nom – edellisestä kerrasta olikin noin miljoona vuotta.
2. Seuraavana päivänä lähdettiin mamman ja siskon kanssa Tallinnaan lomaceptionille! (Tajusitteko – miniloma loman aikana.. tai jotain sellaista.) Minusta oli hirvittävän huvittavaa, että saimme noin hienon numeron matkalaukkusäilytykseen.
3. Söin taivaallisen cheescakein Virukeskuksen Wayne’sissa.
4. Käveltiin ympäri kaupunkia ja leikittiin hetken turisteja.

1. Käytiin syömässä hyvin.
2. Ja ostin paaaljon karkkia – esim. vaahtokarkkitikkarin. Om nom nom nom!

1. Löysin akateemisesta kirjakaupasta kirjan, jonka mun vaan on pakko lukea joku kaunis päivä. A Game of Groans – parodia Game of Thronesista. Hihi.
2. Kävin myös Jennyn kanssa leffassa…
3. …katsomassa Batmania…
4. … ja näin myös Batmanin Batpodin. So goddamn awesome!

1. Yhtenä päivänä joinasin Helin ja sen muksujen kanssa Lintsille.
2. Kaikilla oli rannekkeet.
3. Tässä ainakin yksi laite, johon uskalsin mennä. Kummitusjuna. Mutta kamoon – se on sitä samaa scheissee, mitä se oli kun minä olin pieni. Miten olisi vaikkapa.. vähän uusia juttuja? 30 vuotta sitä samaa paskaa.. uu todella pelottavaa…

1. Toi oli yksi laite mihin en koskaan päässyt – koska Heli pelkäsi.
2. Karusellit on kivannäköisiä, mutta en tykkää niistä.
3. Tää Kieputin juttu (jonka nimi on mulle edelleenkin Top-Spin) oli yks laite johon myös uskalsin – ja johon pakotin Helin mukaan vaikka se pelkäsikin. En oikein ymmärrä, Heli syytti mua huonosta olostaan.. Ihan kun se olisi mun syytä… vai?

1. Näin hajonneet kengät kaupungilla, jotka oli korjattu teipillä. Jos nämä olisi korjattu jeesusteipillä, niitä olisi varmaan voinut käyttää vähän kauemmin?
2. Eräänä iltana tuli vähän juhlittua elämää…
3. Ja otettua egokuvia metrossa, kuten true pissikset.
4. Ja sitten yhtäkkiä olikin jo aika lähetä kohti Ruotsia.

Ja vähän siltä näytti mun heinäkuu. Tiedän, että tuosta puuttu about miljoona tsiljardi kuvaa. En vaan kertakaikkiaan löydä niitä. Höh.

 

 

 

4 thoughts on “heinäkuu kännykän kautta katsottuna.

  1. Tuo A Game of Groans olikin ihan uusi juttu mulle, pitääkin kattoa jos vaikka joskus ehtis/pääsis lukemaan sen :D

    Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s