kirjeitä maailman toiselta puolelta.

Periaatteessa tämän postaus pitäisi olla linkkirakkautta (miksi kirjoitan AINA linkkiraukkautta, wtf? :D) – kategorian alla. Tai voisin kutsua sitä ”miten maanantaivitutus parannetaan.” Tai internet crushiksi. Tai kaikki ylläolevat.

Nimittäin viime perjantaina, kun tulin kotiin sen jälkeen kun otti päähän niin älyttömästi (mulla on ollut ”vähän” maanantaivitutusta 24/7 viime aikoina – kuten varmaan olette huomanneet.) löysin tällaisen pienen kirjeen  oven takana. Montrealista. Siis Canadasta (Aina, kun joku sanoo Canada, tämä soi päässäni.. heh.)

Tässä tullaan siihen linkkirakkaus-osioon. Nimittäin kirjeen lähettäjä on Katri – joka siis lukee mun blogia – ja koska Katrilla on aivan mahtava blogi, tästä näin sinne KLICK – tietenkin luen hänen blogia. Koska Katri on aika näppärä likka. Siis todella näppärä likka, joka tekee kaikkea luovaa ja tykkää sendailla upean näköistä snail mailia.

Ja eräänä kauniina (tosin en nyt muista, oliko päivä silloin kaunis.. voi olla, että satoi) päivänä Katri kysyi blogissaan, jos joku lukija haluaisi snailmailia. No daa? Kukapa nyt ei haluaisi kunnon snail mailia – joka on vielä superduper kauniita ja esteettisiä – nykyään, kun sähköposti ja IM on arkea ja vanha kunnon etanaposti on melkein kuollutta? Niinpä. No minähän tietenkin heti ruinasin ja rukoilin ja pyysin nätisti, että MINÄ HALUAN POSTIA!!

Joten pienen odottelun jälkeen posti saapui perille (nyt ehkä viimeinkin tajusin, miksi sitä kutsutaan snail mailiksi höhö.) Kirjeen lisäksi kirjekuoressa oli toinen kirjekuori (mailception!!):

Jonka sisällä oli kaksi lisää kuorta (mailceptionception?) – jossa yhdessä luki ”sisältö kah(vitutukseen)” ja toisessa ”sisältö korjaa kaiken muun” – eli kahvia (oujee) ja ehkä tähän asti cooleimmat laastarit mitä olen ikinä nähnyt. (Mistä sä Katri muuten tiesit, että mulla on laastarifiksaatio – siis tykkään söpöistä laastareista? O_o)

Niin ja eikä siinä tietenkään kaikki. Kirjeen mukana tuli vielä hirvittävä määrä tarroja. Tarroja! Mä rrrrrakasta tarroja. Ja sitäpaitsi, Katri on itse (!!) tehnyt niistä muutamat (Olenko ymmärtänyt oikein? Correct me if I’m wrong.) Sitähän mä tarkoitin, kun sanoin, että näppärä likka. Käykää ihmeessä katsomassa hänen etsy-kauppaa. Niin. Tosinäppärillä likoilla on omat etsy-kaupat. Mm m.

Kiitos Katri vielä kerran, että piristit mun päivää – ja viikkoa – ja mun elämää! :)

Mitäs muut ajattelette etanapostista? Mulla oli nuorempana hirvittävästi kirjekamuja ympäri maailmaa. Oliko teillä? Mä olen kyllä ehdottomasti sitä mieltä, että ihmisten pitäisi lähettää enemmän kirjeitä ja kortteja nykyään. (Vaikka onhan se sähköposti siitä hyvä juttu, että se on niin ihanan nopea tapa ottaa yhteyttä ihmisiin.) Kirjeet ja tarrat ♥

10 thoughts on “kirjeitä maailman toiselta puolelta.

  1. Suosittelen postcrossingia. Jokapäiväinen snail mail on taattu. Oon harrastanu 1½ vuotta. Ja tämä harrastus oikeuttaa kaikkien ihanien postikorttien, -merkkien, ja tarrojen hamstraamiseen. Lisäksi parasta on, että itse voi säädellä tahtia. Jos elämä tai kuolema tekee sen, että nyt ei huvita lähetellä, niin sitten ei lähetä. Jatkaa voi sit kun taas siltä tuntuu.

    http://www.postcrossing.com

    Tykkää

  2. Squee! Ihana kuulla, etta posti tuli tarpeeseen ja erityisesti, etta tykkasit! Sita oli hauska kasata!

    En tiennyt laastari-fiksaatiosta! Musta ne oli vaan niin symppiksia, etta oli pakko laittaa mukaan! Niin, ja tein ne tarrat jotka EI ole siisteissa riveissa, eli ne postimerkki + kartoista leikatut + disney – tarrat. Tarrat on kylla parhautta. En ehka viela kehtaa tunnustaa kuinka paljon niita mulla on… Joskus toiste sitten :D Vaiks kirjeessa joku kerta

    Tykkää

    • Joo ihan paras juttu piitkään aikaan ♥ Kunhan tää stressiviikko loppuu ens viikolla, niin mä väsään sulle jotai kivaa ;)

      Huh, tehdä itse tarroja. Ou maj gaad! Sun pitäis tehdä tutorial! Mä ainakin haluaisin tehdä ite tarroja. Koska tarrat on best ja niitä pitää olla ihan helvetisti! ;) Tosin tahdon kuitenkin tietää kuinka monta miljardia sulla on! Joo mä kerään tarrojen ja korttien ja kirjeiden lisäksi laastareitakin :D Tosin ottaa aina päähän, jos joku päivä tarvitsee käyttää niitä jos ei oo sellaisia tylsiä lähettyvillä :(

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s