pink is my favorite color.

Jotenkin nämä kosmetiikka/kynsilakka postaukset ovat tässä viime aikoina unohtuneet. Tai no en ole jaksanut ajatella mitään kosmetiikkajuttuja, kun on ollut muuta ajateltavaa. Kuitenkin tässä kesän aikana olen hamstrannut hirvittävän määrän kaikkea kivaa.. ja tyttömäisiä juttuja.

Ensinnäkin ostin tuollaisen kivannäköisen vartalovoiteen H&M:stä. Se tuoksuu kookokselta ja guavalta. Aivan taivaalliselta siis. Tosin harmi vaan, että se imeytyy tosi huonosti ihoon – joten en ole hirveästi käyttänyt. Pullo on lähinnä esillä siksi, koska se on söpö.

Tallinnasta ostin hirvittävän määrän Body Shopin Japanese Cherry Blossom tuotteita alennusmyynnistä. Suihkugeeliä, body butteria ja mun lempparihajuvettä. Ihana paras tuoksu ikinä. Tai okei, ainakin yksi niistä.

Kun olin Helsingissä ostin Lushista Rockstar saippuaa – joka tuoksuu vadelmalta. Tai vadelmakarkilta. Palasaippua on niin yleellistä!

Ebaysta ostin tuollaisen unicorn-korviksen, sekä pupu-kaulakorun. Noita unicorn-korviksia tuli kaksi kappaletta, tosin toinen ei pysy kiinni. Ei se mitään, yksi on kivempi, kuin kaksi – tässä tapauksessa ainakin. Pupu-kaulakorusta tulee mieleen Alice in Wonderland. Rakkautta!

Sisko pyysi mua lähettämään kortin hänelle postissa ja kun olin kaupungilla ostamassa kirjekuorta ja postimerkkejä tajusin, ettei mulla ollut kynää mukana. Joten ostin neonpinkin geelikynän. Neonpinkin!

Kävin myös Helsingissä ollessa H&M Homeissa ostamassa keittiöpyyhkeitä, ja sain tuollaiset söpöt lautasliinat ilmaiseksi. Ilmaiset, söpöt jutut ovat tosi pop.

Siskolta sain tuon pinkin matan kynsilakan ja tuon lintusormuksen synttärilahjaksi. Puoli vuotta mun synttäreiden jälkeen. Jee, better late than never. Pitää testata kohta!

Ja viimeinen kesän superlöytö, Trindin kynsinauhavoide juttu, joka on ihan huipputuote – ja löysin sen Kicksiltä -70% alennuksessa. Tosin pitäisi vaan muistaa laittaa sitä vähän useammin..

Ja vielä sitten tähän loppuun – siis vaaleanpunainen ei ole todellakaan mun lemppariväri. En vaan ymmärrä, miksi raahaan kotiin hirvittävän määrän pinkkejä ja vaaleanpunaisia tavaroita.. Joku alitajunta-juttu. Eikö vain?

Mitä kivaa te olette ostaneet viime aikoina?

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s