yrittänyttä ei laiteta

Meinasin antaa periksi, pakata kamani ja muuttaa pois. Ehkä Göteborgiin, ehkä takaisin Helsinkiin tai ehkä jonnekkin muualle. Keskeyttää opinnot ja vaan todeta, ettei musta ikinä mitään IT-nörttiä tule, vaikka kuinka yrittäisin.

Kuitenkin, kävi niin, että yritän kuitenkin. Ehkä löin pääni, tai jotain. Tuossa kesän alussahan mun piti tehdä pieni sovellus, jonka mun piti esittää maikoille ja mähän failasin siinä aika komeasti, koska en aloittanut sovelluksen tekemistä ajoissa.

No koska mietin tuossa parisen viikkoa, että muutanko pois ja lopetanko koko opiskelun ja mitä jos vaan menisi töihin johonkin random paskamestaan loppuelämäksi (puhelinhaastattelijan duunithan on siis niin mun kutsuma-ammatti), niin päätin että perkele en anna periksi – ainakaan vielä.

Ja aloitin siitä istumalta koodaamisen, vaikka se ottaakin ihan tajuttomasti päähän tällä hetkellä. Olen nyt viikonlopun jälkeen noin puolessa välissä ja vielä olisi puolet projektista tekemättä. Ja ei, tämän ei tarvitse olla huomenna valmis, vasta 8 päivän kuluttua! (Kuulitko faija, olen kerrankin ”ajoissa” vauhdissa. Kesti vain ja ainoastaan 30 vuotta, jotta tajuaisin tämän… Tietenkin olisin voinut tehdä tätä koko kesän aikana, mutta ei nyt mennä yksityiskohtiin…)

Ja jotta vielä tajuaisitte miten tosissani opiskelen – katsokaa mun seinää mun opiskelunurkassa (itseasiassa, koko mun kämppä on vain yksi nurkka… kun tämä projekti on ohitse, aion siis niin hankkia uuden kämpän… Jossa on vähintään kaksi nurkkaa.. )

Siis mulla on lappuja seinässä! That is some serious shit. Ja please, älkää tutkiskelko miten sotkuinen kämppä mulla näyttää olevan. Tuon kaapinoven ”keittiössä” olisin kuitenkin voinut sulkea…

Eli tiedätte mitä minä tulen tekemään seuraavat 8 päivää – istumaan nenä kiinni koneessa kiroillen ja itkien paniikista. Tai no, ainakin kiroillen.

Niin ja tietenkin mulla olisi vielä töitäkin pari päivää. Ja ei saa unohtaa treeneja, kun ne on nyt vihdoinkin alkanut sujumaan vähän paremmin:

.. tämä piristää huomattavasti, sillä koko kesän aikana olen saannut tuolta heiaheialta tällaisia viestejä – et ole liikkunut ollenkaan koko kesän aikana .. kröHÖM SOHVAPERUNA!

Tai no, mitäs nyt eilen meinasin pyörtyä salilla. En tiedä mikä meni vinoon. Ehkä koska juoksin juoksumatolla pitkästä aikaa ja se otti vähän voimille (siis juoksin kokonaiset 10 minuuttia omg.) Tai ehkä koska olen syönyt todella huonosti viime aikoina. Jep, siis se ruokahalu on edelleenkin aika hakusessa.

Miksi mulla on hirvittävä fiilis, että stressiä on taas pukkaamassa? (Tänään vedin henkeen kahvia, koska mukamas oli kiire tehdä jotain…) Kohta alkaa siis muutkin duunit. Ja koulu. Moikka, olen Marianne, enkä edelleenkään osaa sanoa ei. Mutta ehkä pieni stressi tekee mulle hyvää parin kuukauden lepsun loman ja saikkupäivien jälkeen. Ja nyt ei tarvitse edes bussillakaan matkustaa, koska Ändi korjasi mun pyörän. Jee, I has got a bike!

Jeesbox – eli takaisin koodaamisen ääreen. Ja muuten bai te vei – blogi täyttää kohta kokonaisen vuoden ja ajattelin juhlia sitä jollakin pienellä arvonnalla. Joten be there or be square! Stay tuned.

Mukavaa tiistaita kaikille tasapuolisesti! ♥

4 thoughts on “yrittänyttä ei laiteta

  1. Mahtavaa että treeni kulkee :) Munkin blogi täyttää kohta vuoden, sweet! Ja samalla tosi hämmentävää miten nopeasti aika menee.

    PS. Oon ennenkin miettiny, ja mietin taas että mitä hemmettiä tarkoittaa ”yrittänyttä ei laiteta”? Laiteta mihin? Miten? Häh? :D

    Tykkää

    • Joo jokin asia kulkee ainakin :D UUH! Useampi yks-veeblogeja!

      Joo siis älä kysy multa, ku mulla tuli mieleen tätä kirjottaessa, että eikö oo olemassa joku sananlasku (tai mitä niitä nyt kutsutaan.. hoono soomi) joka alkaa jotain yrittänyttä… ja sitten googlasin loput. Eli siis joo, voidaan ihmetellä yhdessä :D Olisinhan mä voinut tietenkin siinä googlettaessa ottaa selvää tuostakin jutusta.. muttaa.. lyhyt muisti hehe.

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s