366 päivää ihmemaassa

Olipa kerran kaunis elokuun päivä (tosin saattoi olla rumakin päivä – mutta ei mennä yksityiskohtiin.) Tasan tarkkaan elokuun 23 päivä noin tasan vuosi sitten, kun sain loistoidean aloittaa tämän blogin kirjoittamista – ensin tosin tein pienen gallupin Facebookissa, jos siihen löytyisi mitään kiinnostusta. Kokonaiset 5 henkilöä sanoivat, että juu tottakai – ja tässä sitä vielä ollaan tasan vuosi sen jälkeen. Huh, menipäs aika todella nopeasti, vaikka se tuntui menevän hirvittävän hitaasti (That makes so much sense.)

Mulla ei ikinä ollut mitään suunnitelmaa mitä blogistani tulisi – paitsi ei varmanakaan mitään tusina-muotiblogia – joten sen takia tässä vuoden aikana olette saanneet lukea esimerkiksi…:

Aamupaloista

 

Treenistä (ja epäonnistumisesta) ja itsetunnosta. ♥

Kynsilakoista

Ja sen lisäksi on ollut niitä ylä- ja alamäkiä. Lisää epäonnistumisia ja mokailua. Itselleen nauramista. Askartelua ja käsitöitä. Musiikkia ja elokuvia. Ja nörtteilyä ja vaikka mitä.

Aloitin blogin silloin ensinnäkin siksi, että voisin jotenkin ylläpitää mun håånåa sååmea- ja jotta esimerkiksi äitini voisi pitää minua silmällä ja ehkä muutenkin muutaman kamut siellä kotona. Kuitenkin teitä lukijoita on tänne ilmaantunut vaikka kuinka paljon, mikä on tietenkin aivan tajuttoman ihanaa ja kivaa ja se ihmetyttää mua ihan joka ikinen päivä –  ja ilahduttaa tietenkin. Yhdessä olemme valittaneet maanantaivitutuksesta ja nauraneet itsellemme (tosin useimmiten kuitenkin eniten mulle  ja mun epäonnistumisille.)

Tää oli kyllä ehkä paras juttu, mitä tähän asti olen tehnyt!

Tiedän, että lupasin jotain pientä arvontaa laittaa tähän yks-vee-postaukseen. Mutta valitettavasti en juuri tänään ehdi, katsotaanpas huomenna, jos saisin jonkun vapaan minuutin jossain treenien ja sen v*tun koodamisen välissä.

Kiitos teille kaikille, jotka ovat tänne säännöllisesti tai epäsäännöllisesti tupsahdelleet, jotka olette tukeneet minua vaikeina aikoina ja tsempanneet, kun maanantai ja maailmankaikkeus potkii mua päähän, jotka olette nauraneet mulle (nauraneet mulle, ei siis mun kanssa, tai ehkä sitäkin..), kun olen jollain tavalla mokannut. Te ootte ihan parhaita tyyppejä ikinä, ja toivottavasti tulette tänne jatkossakin nauramaan mulle. Keep being awesome! ♥

Toivottavasti seuraavasta vuodesta tulee vielä hulvattomampi ja hauskempi, vähemmän sydänsuruja ja enemmän iloa. Tai no.. mitä enempi mua vituttaa, sen parempaa tekstiä mun suusta tulee. Eikö se vähän niin mene?

Ja lopuksi vielä: Keep calm and call Batman!

xoxo

Marianne

10 thoughts on “366 päivää ihmemaassa

  1. Olen seuraillu sun blogiasi hmm.. varmaan ehkä muutaman kuukauden tai ehkä enemmänki en muista. Hauskaa luettavaa ja piristävää että kirjoitat muustakin kuin vaan niistä onnistumisista ja elämän helppoudesta. Blogiasi kuvaisi mielestäni parhaiten sana aito. Vaikutat mahtavalta tyypiltä, voi kunpa tuntisin oikeastikin tuollaisia ihmisiä. Tsemppiä koodailuun ja syksyn alkuun. Maailma on niin pieni, että ehkä törmäillään joskus, heh.

    Tykkää

    • Voi että, kiitos ihanasta kommentistasi! Tuli ihan tippa linssiin! (Siis oikeasti, mulla oli harvinaisen paska päivä eilen..) Kiitos ja tsemppiä sinnekinpäin ♥ Niinpä maailman on ihan tajuttoman pieni, voipi hyvin ollakkin niin että josksu törmäillään :)

      Tykkää

    • Jei , kiitos! Kävely sujuu about just ja just (vähän kompuroimista vielä) – puhe on edelleenkin vähän hakusessa :D

      Tykkää

  2. Onnittelut! :) Aika menee hirmu nopeasti..on tullut aika säännöllisesti luettua ja seurattua blogias. Lopputuloksena edelleen koukuttunut :D Jotenki kirjotat sillein luontevasti ja hauskasti. Lisäks sussa on tiettyjä piirteitä, mitä oon tajunnu ittestänikin :D Veikkaan, et jos asuttais vaikka kämppiksinä tai oltais frendeinä, ni tultais melko hyvin toimeen! Onnea ja turvallista matkaa jatkoonkin :D
    Maria

    Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s