päivän suuret kysymykset.

Miksi taas vaihteeksi olen ihan rättiväsynyt, vaikka mun pitäisi olla naama kiinni tietokoneessa näpyttelemässä koodia? Tai kirjassa. Eikä siis taatusti tätä kirjoittamassa?

Ja miksi, oi miksi mun tekee vaan mieli kahvia koko ajan? Join aamupalaksi neljä kuppia kahvia. Hyvä startti päivälle. Niin ja join about litran Pepsi Maxia.

Miksi mä tykkään niin tästä biisistä? :

Ja miksi muuten nukahdin sohvalle äsken? Nykyään enää harvoin vedän tirsoja keskellä päivää..

Ja muuten, miksi mun alkoi tekee ihan hirveesti mieli grillattua kanaa? Joten menin sitten syömään puolikkaan kanan.. Kun ei mukamas vähempi riittänyt – mutta ah olipas hyvää ja ihan jees, että ruoka vihdoinkin maistuu.. ish.

Ja muuten hei miksi en saa itseäni liikkeelle salille treenaamaan edes vähäksi aikaa? Hengailen sitäpaitsi Ändin luona, ja se asuu noin viisi kertaa mun salia lähempänä, kuin minä – mutta kuitenkin mun luota on paljon helpompi mennä sinne, kun täältä. Marianne-logiikkaa.

Ja btw! Miksi, oi miksi mulla ei enää ole Wordia? Yhtäkkiä mun pitää siis ostaa se.. vaikka se tässä vielä toissa päivänä toimi. En ymmärrä. Ihan eppistä, jos multa kysytään. Terv. köyhä opiskelija.

Ja muuten yks juttu vielä – miksi mä en ikinä opi tätä koodaamista? Siis se jotenkin vaan ei tallennu tuonne mun päähän. Mun aivot sanoo vaan error error. Tämän takia opintoni venyvät taas, enkä mä muuten ikinä pääse pois täältä Örebrosta.

Ja damn – nyt mä sain ihan hirvittävän kuvan itsestäni, kun vanhana mummona istun vielä luentosalissa ja koitan epätoivoisesti läpäistä java-ohjelmoinnin sovelluspaskaa. Ja mun hiukset on ihan harmaat ja mä oon ollut siellä niin kauan, että perseessä on juurtunut penkkiin ja hämähäkit ovat peittäneet mut *yök* verkoilla.

Pitäkää mulle nyt peukkuja, että jokin ihme tapahtuu tässä seuraavan 16 tunnin aikana ja saan tämän paskan valmiiksi – ja ymmärrän jotain myös mitä teen (tiedän.. sitä  ei tapahdu kovin useasti..)

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s