rappiolla on hyvä olla.

Viikonloppuni on suurimmaksi osaksi näyttänyt tältä: kostealta. Kävi ehkä niin, että menojalkaa vipatti pari päivää putkeen. Olen tuskin syönyt, taikka nukkunut. En tiedä miten tässä näin kävi. Olen käyttäytynyt huonosti ja tehnyt tyhmiä asioita, joita en muista. Tästä on hyvä mennä eteenpäin…

No ainakin kynnet oli hienona (IsaDoran Black Galaxy + HM Confetti)…

Toista mieltä voidaankin sitten olla mun otsatukasta. Jonka leikkasin hetken mielijohteessa – tietenkin mun Fiskarsseilla (nyt systeri taisi tipahtaa tuolilta ja itkeä vähän aikaa.)

Tällaista tällä kertaa. Toivottavasti teillä menee huomattavasti paremmin. Kyllä tämä tästä. Kai. Ehkä. Ainakin jotain opin – ehkä mun pitäisi pysyä erossa siitä alkomahoolista. Ei siitä ikinä mitään hyvää tule.

 

 

 

6 thoughts on “rappiolla on hyvä olla.

  1. Mäkin olin eilen vähän ulkona. Varovasti. Tanssimassakin. Olin vähän kauhuissani siellä yökerhossa, ei oo kyllä enää meikän heiniä :D

    Tykkää

  2. Mä kävin lauantaina (meinasin kirjoittaa Rallinnassa, noh melkein sama) siis Tallinnassa. Ostosbudjetti oli 200€ käytin 300€ oooooooho kun vähän lipsahti. Blogissani aion kertoa ihan toista (koska tutut lukee), mutta täällä on hyvä tunnustaa :)

    Niin että lohdutuksena sulle, että sattuuhan sitä.

    Ja lohdutuksena vielä, että kotimaahan saapuessamme kun kansa valuu niitä putkia pitkin tullin yms. ohi oli siellä yksi vähäisen ymmärryksen tilaan itsensä saattanut mies päättänyt, että hänet tutkitaan kuitenkin ja oli riisunut itsensä alasti tullin pöydän edessä ja nojasi siihen pyllistäen ohi kulkeville kanssamatkustajille. Tulin siis näkemään hänen kakkosaukkonsa sijainnin ja kassien pituuden. Hän on varmaan todella ylpeä tästä rehelisyyttä osoittavasta teostaan.

    Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s