sinkkuelämää pt 2

Olipa kerran lämmin elokuinen ilta. Loppukesä. Istuimme iltaa Lauran luona, juoden alkoholipitoisia juomia ja jutellen niitä näitä. Aloimme keskustelemaan pojista (no okei ei sanota tähän poikia, koska se kuullostaa no.. sanotaan miehistä sitten haha), mikä sinänsä ei ole mikään yllätys sillä olimme molemmat sinkkuja (vihaan edelleenkin sanaa sinkku. Nojoo.)

Lähinnä juteltiin siitä, miten löytää uusia tyyppejä? Baarista? Knappast. Kirjastosta? Hei haloo. Ruokakaupan jonosta? Niin, elokuvissa ehkä. Sitten Laura kertoi mulle Badoosta – apista, jossa voi nähdä ja jutella lähellä olevien ihmisten kanssa. Vähän niinkun deitti-appi. Kai. Kun alkoholi vihdoinkin alkoi sumentamaan harkitsemiskykyäni, latasin apin kännykkääni. Kesti kuitenkin kaksi viikkoa, kunnes uskalsin laittaa sinne kuvan ja alkaa juttelemaan ihmisten (miesten kanssa.) Koska no, uteliaisuus voitti. Ja on hauskaa tehdä sosiaalisia kokeita ja hankkia blogimateriaalia (heko heko.)

Ja sanotaan vaikka näin, että: Olisin voinut olla hankkimatta tuota appia. Koska, jos nyt jotakin olen oppinut tämän matkan varrelta, niin se on kyllä se, että nykymiehet on todella omituisia. Tässä muutama asia, jotka ovat tulleet mieleeni:

– Siis kerrataan vielä tähän, että minähän olen aika hauska likka, enkö olekin? Mun profiili on hauska – varmasti naurattaa, kun sitä lukee (itseänikin nauratti.. jos saa sanoa näin?), ja siitä pitäisi saada jotain enemmän kehitettävää sanottavaa kun: Moi.

Siis MOI. Mitä siihen sanotaan? Keskustelu menee aina näin:
-Moi.
-Moi.
-Miten menee.
-Ihan hyvin. Entä sä?
-Hyvin pyyhkii. Mitä teet.
-Nukahdin koska oot niin helvetin tylsä.

Siis miten ei mukamas voi sanoa mitään hauskempaa, kun moi?

– Toinen juttu mitä en ymmärrä. Luulevatko miehet oikeasti, että kaikki naiset voi saada kiedottua sormensa ympärille kutsumalla heitä kauniiksi. ”Hei kaunis. Hei seksikäs. Hei nätti. Ootpas kaunis. ” Siis anteeksi, mutta miten tuohon sitten vastataan? ”Hmm. No kiitos. Mutta what?” Mä en koe itseäni kauniiksi. Ja mua ei todellakaan voi sweep off my feet kutsumalla mua kauniiksi. Siis nii-iiin not original. Siis jotain vähän originaalimpia, kiitos. Mä en automaattisesti ole suhun lääpälläni, jos sä heität jonkun tyhjänpäiväisen komplimangin (jota ei tietenkään koskaan tule, kun tavataan irl.)

– Puhumattakaan, että parhaimman näköiset tyypit – he ovat ne tylsimmät. Ne ovat tottuneet siihen, että jokainen nainen juoksee heidän peräänsä, koska he ovat kauniita miehiä. Harmi vaan, että keskustelu heidän kanssa on about samaa tasoa, jos juttelisi zombien kanssa. Joo eli next!

– Jos minä olen kirjoittanut, että etsin 27-32 vee tyyppiä. Miksi sinä, Pekka* (nimi muutettu) 50-vee kirjoitat mulle? Ai koska luulet olevasi jotenkin erikoinen, karsimaattinen vai lukihäiriöinen? Vai vai? Joo siis, next!

– Yksi tyyppi vaikutti ihan lupaavalta. Siis oikeesti mun tyypiltä. Eikä se kirjoittanut mitään ylläolevista jutuista mulle. Joten vastasin (siis joo, siis vastaan 1% viesteihin – aika paha olen tiedän haha) – no voihan vittu. Tyyppi onkin kunnon päällepäsmäri. Kolmen vaihdetun lauseen jälkeen: Tavataanko? Mennään kahville? Ehum, keskellä päivää? Ei, koska olen töissä. No, illalla sitten, mä voin tulla sun luokse, niin tehdään jotain kivaa? WAIT WHAT? Ei, koska en tiedä susta mitään. Lopetin vastaamisen, tyyppi lähettää edelleenkin joka päivä viestiä, että miten voit, tavataanko. Ja sen jälkeen aina ”hihihi” – hihittelevät miehet.. Siis ei. Ei. Ei.

– Yksi ennen tätä oli vieläkin lupaavampi. Ihan ookoon näköinen. Samat harrastukset. Vaikutti todella kivalta. Kunnes sekin yhtäkkiä alkoi nössöilemään ihan hirveesti. Kirjoittamaan, että suurinpiirtein on rakastunut mun kuvaan (haloo, ei olla edes tavattu…), ja kirjoittamaan sydämiä viesteihin (haloo, ei edelleenkään olla tavattu), kertomaan suurimmat salaisuutensa ja masennuksesta mulle (ja siis, halooo, ei .. olla. tavattu.. irl…) Ja sitäpaitsi tyyppi on aika rasittava. Siis nössö. Siis haloo, sydämiä viesteihin! Okei, jos 13-vuotias tyttö laitta sydämiä viesteissä (ja Laura) mutta melkein 30-vee äijä? Joo siis ei. Ei . Ei. Ei. Ei. Harmi vaan, että tää tyyppi treenaa samalla salilla, kun minä. Siis niin mun tuuria.

Joo eli tällainen kokemus tämä oli.

Aren’t there any guys out there that are normal HUH? Siis oikeasti. Mitä nykymiehiä vaivaa? Siis voihan huokaus. Siis megaiso HUOKAUS. Siis aaaaargh!

Päädyttiin likkojen kanssa siihen, että haistakoot paskat. Poistan apin (ehkä), keskityn itseeni, kouluun ja hauskanpitoon. Mutta haluaisin toki tietää, mitä nykymiehiä oikein vaivaa? Minne katosi huumori? Ja keskustelutaito? Oikeesti?

4 thoughts on “sinkkuelämää pt 2

  1. Päivitysilmoitus: lihakset huutaa hoosiannaa. | Mary ihmemaassa

  2. Päivitysilmoitus: sinkkuelämää pt 3: back to the game & blokkausfestivaali. | Mary Ihmemaassa

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s