the new girl

Oletteko nähneet viime vuonna alkaneen The New Girl-sarjaa? Se, jossa on iki-ihana Zooey Deschanel? Kertoo Jessistä, joka jättää pettävän poikaystävänsä ja muuttaa kolmen tuntemattoman äijän luokse asumaan kämppiksenä. Jess on vähän outolintu ja vähän masentunut. Tiedättekö sen sarjan?

Olen kuullut luotettavalta lähteeltä (Tinalta), että Jess on minä. Kuulemma. Tina nauroi aika kauan, kun hän tajusi tämän. Minä tietenkin otan tämän kohteliaisuutena (mitä se olikin). Koska Zooey on yks mun lemppareista!

Ja kyllä, suosittelen The New Girliä, vaikka se ei ehkä ole ihan paras sarja mitä olen nähnyt.

6 thoughts on “the new girl

  1. Joo siis tämä taitaa pyöriä täällä Suomessa niinkin älykkäällä nimellä kuin Kolme miestä ja tyttö. Woot :DD

    Tykkää

    • Haha, miksi en ole yllättynyt! :D Ruotsissa sentään ihan samanniminen (sielläkin ollaan aika hyviä kääntämään näitä :P not)

      Tykkää

  2. Joo, tiedan! Taytyy myontaa, etta ma olin tosi pettynyt kun toi vihdoin alkoi. Zooey on ihana ja odotin tota sarjaa ihan innoissani. Kun katsoin ekat pari jaksoa niin se oli parhaimmillaankin ’ihan ok”.

    Mutta! (All the good ones have a ’but’) se alkoi paranemaan vahitellen. Zooeyn hahmo Jess oli tosi arsyttava aluks ja ne kundit oli vahan nossoja. Mutta vahitellen ne alkoivat kehittymaan ja se sarja paranee ihan huomattavasti. Ei se vielakaan ole ehka maailman paras sarja, mutta parempi kuin milta alussa vaikutti.

    Tykkää

    • Joo mä oon ihan samaa mieltä sun kanssa! Pidin monen kuukauden paussin koska se oli niin ärsyttävä, mutta sitten jatkoin katsomista ja jäin kiinni :)

      Tykkää

  3. Mie jäin välittömästi koukkuun tohon sarjaan kun annoin sille vihdoin ja viimein mahiksen. Oli jo eka kausi puolessa välissä siinä vaiheessa, niin tuli katottua ”pari” jaksoa putkeen. Ja onneks ei oo enää pitkästi kun kakkoskausi alkaa :D

    Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s