zombiemainen aamulenkki

Ah, mikä onkaan parempi fiilis, kun istua äipän sohvalla ja saada täyspalvelua? Tai no.. siis  todellisuudessa se meni ehkä enimmäkseen näin: suurimmaksi osaksi olen saannut tehdä omat ruokani ja keittää jopa omat kahvinikin.. Mutta äippä sentään petasi sängyn. Sitten se onkin toinen juttu, kun perässä pörrää kuuden kilon lenkkimakkara, joka koko ajan yrittää syödä sormia ja varpaita. Lenkkimakkaralla tarkoitan tietenkin siis koiraa.

Olin jopa sen verran reipas tänään, että menin koiran kanssa lenkille. Aamulla siis. Ihan melkein heti heräämisen jälkeen. Melkein keskellä yötä. Ihan unenpöpperössä. Eikun ihan random rumat vaatteet päälle ja ulos sateeseen. Ja taas kerran maailmankaikkeus vakuutti mulle, ettei musta kyllä ikinä saa koiraihmistä. Kävelin ympäri Pukinmäkeä zombiemaisesti ADHD-koiran kanssa, joka juoksi siksakia sinne sun tänne. Mahtoi olla huvittavan näköistä. Eli, jos satuitte näkemään sinisiin huppareihin ja mustaan liian isoon takkiin pukeutuneen pummin, jonka hiukset sojotti joka suuntaan ja ilme oli harvinaisen vittuuntuneen näköinen -noin puoli yhdeksän aikoihin – se oli minä. Moikka!

Nyt pitäisi siis jotenkin laittautua ihmisen näköiseksi, lähteä keskustaan takkia metsästämään ja sen jälkeen kaffittelemaan Helin kanssa ja illalla menen leffaan Jennyn kanssa. Jei! Huominen päivä menee sukuloidessa. Ja sunnuntaina lähdenkin jo kotia. Yhyy. Pikavisiitti tällä kertaa, ja pitäisi ehtiä noin sataan paikkaan, mutta ei vaan voi olla viidessä sadassa eri paikassa samaan aikaan. Höh.

Mutta hei, mäpäs alankin tästä liikkumaan. Mukavaa perjantaita kaikille! ♥ Mistä sitä tietää, ehkä törmäillään, nyt kun kerrankin olen Suomessa! ;)

PS. Mun oli tarkoitus tulla hakemaan mun kameran laturi täältä (jonka siis unohdin mutsin luokse.. (joo, unohdan aina jotain prkl.) – jotta voisin ottaa vähän kuvia. No tottakai unohdin sitten kameran muistikortin Ruotsiin. Siis voihan perse tätä mun unohtelua. Haha.

PPS. Mun teki hirveesti mieli hunajamarinoitua kanaa eilen. Joten ostin sitä. Ja se maistui ihan hirveelle. Mitä tapahtui? Eikö se olekaan niin hyvää, kun mitä se ennen oli? Vai onko joku vaihtanut reseptiä? Mitä mitä häh häh?

PPPS. Koska Saunalahden Prepaid Netti on hitaampi kuin 90-luvun netti – en saannut kuvia ladattua postaukseen. GNAAAH!

2 thoughts on “zombiemainen aamulenkki

  1. Meinasin ekan kappaleen jälkeen ehdottaa että treffattaisko mutta joo, ehkä sitten kun sulla on vähän väljempi aikataulu :D

    Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s