päivän ohnoes-looki

Päivän Zombie-look, olkaa hyvät: Hiukset sojottavat minne sattuu, koska en kerennyt föönaamaan ja suoristaa otsatukkaa (tää on siis niin tätä luonnonkiharoiden kanssa nnngggg), todella väsynyt ilme, sekä silmäpussit öff körrs (2 tuntia unta – jee jee), iiiso huivi mukamas lämmittämässä sikakylmässä konttorissa (harmi vaan, että huivi oli sellaista todella ohutta materiaalia – ja hei, LÄMMITYS PÄÄLLE JO!) ja ja ja rohtuneet huulet.

Joo musta ei kyllä saisi millään tavalla muotibloggaaja. Ja joo pölläsin luvalla tuon huivin mamilta. Koska mulla ei ollut mitään kaulaliinaa Suomessa mukana – koska nyt on vielä kesä. Eikun?

Mulla on muuten uutta meikkivoidetta (kuvassa), kirjoitan siitä myöhemmässä postauksessa (mitä todennäköisesti ei edes tule höhö – mut tuntien siis.) Tapani mukaan nolasin itseni ihan täydellisesti meikkvoidetta etsiessä. Olin nimittäin mamin kanssa (miksi mä kirjoitan mami, kun ”mami”-sana ärsyttää mua ihan tajuttomasti?) Sokoksella testaamassa Lancomen meikkivoidetta, kun myyjä ehdotti, että menisin päivänvaloon katsomaan miltä meikkivoide näytti naamassa.

No minähän kävelen sinne peili kädessä, ihaillen (tutkien) peilikuvaani samalla, joten en huomannut pientä korotusta ikkunan ääressä. Joten tottakai kompastuin siihen ja lensin polvilleni – Sokoksen näyteikkunassa. Ja pää tais kolahtaa siihen ikkunaan. Kyllä pikkasen hävetti kömpelyyteni, yritin jotenkin selittää, kuinka väsynyt olin ja puolisokea ”ilman rillejä” (vaikka nuo rillit onkin lukulasit, mut hei ei nyt mennä yksityiskohtiin) – sillä välin huomasin, miten äitini epätoivoisesti yritti olla repeemästä nauruun (kiitti mutsi…) Taisi ohikulkijoilla olla hauskaa taas vaihteeksi.

Mitäs tästä opimmenkaan? No emme tietenkään yhtään mitään. Tai ehkä, että turhamaisuus ei ole hyvä juttu. Tai – mitä, jos menisin vaikka tarkistamaan näköni uudestaan. Ehkä ne normirillit olisi hyvä juttu sittenkin.

Olen vaan todella iloinen, etten ollut siellä lasi-osastolla…

PS. Unikas, sulle on vihdoinkin tulossa paketti :D Jei minä ja mun mahtava muisti!

PPS. Nyt menen nukkumaan. Koska huomenna on pesutupa-aika.. Arvatkaa vaan mihin aikaan? No jee jee.. Kello kahdeksan. Gaah.

 

4 thoughts on “päivän ohnoes-looki

    • Sori oikeesti, että kesti näin kauan. Mietin jo hetken, että pitäisikö sulkea itseni jonnekkin dementia-osastolle… :)

      Tykkää

  1. Mikkään zombi-lookki ole, näytät söpöltä! :D

    Ja hei kivannäköiset prillit, mun pitäis uusia omani ja oon jotain tuon tyyppisiä ajatellu :)

    Tykkää

    • hehe kiitos, ehkä se oli sitten vaan sellainen blää-fiilis, että mikään ei mennyt nappiin omasta mielestä. tai jotain :D.. Kiitos, mä itseasiassa haluaisin kyllä uusia omani, mutta ajattelin vähän isompia ja vähän enemmän nörtimpiä… Mutta nyt saan tyytyä noihin, kunnes rahatilanne on taas vaihteeks suosiva.

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s