maailman tylsimmät tuliaiset

 

Omg, nythän on jo torstai! Olin ihan tiistaissa! Tää viikko on ollut aika paljon juoksemista sinne sun tänne. Ja töitä. Ja kavereiden tapaamista (kuitenkin halusivat vaan tuliaisensa Suomesta – Tina esim tilasi 20 kpl Marianne Kismettejä – oh jes! True story. Laura on the other hand tyytyi 5 suklaa pepe-lakuun – jotka se näköjään pisti poskeensa sekunnissa!)

JA! Kävin muuten eilen treenaamassakin! Ja tänään varsinkin vatsalihakset itkevät mamman perään. Kun on 2 viikkoa sairaana, näköjään lihakset surkastuvat reippaasti. Mun vats.. tai siis anteeksi – ”vatsalihakset” on niin hellänä, että jopa hengittäminen on hankalaa. Mutta ah, tätä tunnetta olenkin odottanut niin kauan. Itkin (melkein oikeasti) kun en voinut treenaa noin miljoonaan vuoteen.

No mitä muuta? Suomesta tuliasisena itselleni ostin hernekeittoa, Lidln nuudeleita (niitä tulisia, jotka oli loppu täällä Örebrossa, joten tyhjensin parit Helsingin Lidlit heh hehe) sekä tonnikalaa. Hitsit, tajusin, että unohdin karjalanpiirakat. Dämnation.

Oletteko muuten huomanneet, ettei blogissani ole vähään aikaan ollut mitään herkkuja? Tiedättekö miksi? Olen nimittäin ollut kokonaiset 7 viikkoa ja 1 päivän ilman karkkia. Minä. Marianne. Aka herkkuperse no 1. Muutamat kerran olen syönyt jonkun hassun leivoksen (lähinnä pakosta synttärikutsuilla (tai siis pakko ja pakko, eihän kukaan mua aseella uhannut niitä syödä.. Tai siis joo niin se meni.) ja jokunen sipsi on löytänyt tiensä suuhuni (jotenkin ihan yllättäen). Mutta karkista ja jätskistä olen kyllä päässyt eroon. Ja se tuntuu mahtavalta! Ja jos pystyn olemaan vielä 6 päivää ilman, niin saan Ändiltä jonkun yllärin. Koska nimittäin lyötiin vetoa siitä, että olisin 2 kuukautta ilman karkkia. Ähäkutti!

Mitäs teille kuuluu?

2 thoughts on “maailman tylsimmät tuliaiset

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s