lihakset huutaa hoosiannaa.

Päivä alkoi tänään siivouksella. Siis jotenkin, sen jälkeen kun Lauran tapasin – musta on tullut joku mukamas wannabe siivoja? Jenny on ehkä yrittänyt noin 20+ vuotta opettaa mua siistiksi, mutta näköjään siihen tarvittiin pelottava juristinalku, että musta saisi sisäsiistin.

Siis okei, jos nyt olen rehellinen, niin mun siivoaminen meni ehkä niin, että heitin kaikki kamat piiloon sohvaan (siellä on sellainen säilytystila), komeroon, siivouskomeroon ja tyhjiin kenkälaatikoihin. Mutta eihän kerrota Lauralle siitä, n’est pas?

Se on muuten ihan justiinsa tulossa tänne, joten pitää vielä imuroida ja pestä lattia hammasharjalla. Kidding.

Muuten kävin pelaamassa tänään Tinan ja parin kaverin kanssa sulkista. Ette varmaan tienneetkään sitä, että mä oon pelannut aika paljon sulkista elämäni aikana. Jennyn kanssa varmaan on/offia jotain 10-11 vuotta (laskinko oikein?) Ei mene edes viikkoa, kun kaipaan sulkista ihan tajuttomasti – ja nyt sain mahdollisuuden päästä mukaan jengiin pelaamaan. (Tai siis änkesin mukaan – möhöhö.) Jenny – milloin me mennään pelaamaan vähän?

Sen jälkeen kävin kahvilla kaupungilla ja kotona äkkiä syömässä. Ja sen jälkeen pyöräilin pikapikaa BodyPumpiin. Huh mikä tunti! Ja nyt oon ihan poikki. Siis totaalisesti ja täydellisesti aivan helvetin poikki, ja mun lihakset oikeesti huutaa hoosiannaa. Mä en siis sittenkään osannut aloittaa tätä treenaamista iisisti :D

Katsotaan sitten huomenna, mitä kroppa oikein sanoo, koska mähän aattelin kohta hyppää suihkuun ja laittaa ykköset päälle ja lähteä baanalle.

Mukavaa perjantai-iltaa kaikille!

PS. Muistatteko, kun kirjoitin siitä tyypistä, joka kirjoitti niitä sydämiä viesteissä vaikka ei olltu edes tavattu irl? Jonka mä ihan kylmästi dissasin? No enköhän mä nähnyt sitä salilla tänään. Ja meidän katseet kohtasi. Ja mä halusin vaan kuolla siihen paikkaan. Niinkun heti. Soo awkward! Mutta sillä oli kyllä aika kivat lihakset… pakko myöntää.

PPS. Enkö muuten oo aika badassin näköinen tuossa kuvassa?

 

2 thoughts on “lihakset huutaa hoosiannaa.

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s