it’s good to be bad.

Mulla on uutta huulipunaa! MACin Sheen Supreme Lipstick ja väri on It’s good to be bad. Sopii siis mulle, kuin hanska käteen. Väri on sanotaan vaikka syvä burungdi-ish. Ja mä oon ihan totaalisen rakastunut siihen – sekä väri, että koostumus on mielestäni sairaan hyvä! Kiitos vielä sulle Stockan myyjälle, joka suosittelit tätä mulle! Mitäs te, onko tumma huulipuna yay vai nay?

Mitä muuta? Olen maannut sängyssä koko päivän, katsonut New Girliä (siis damn, että rakastan sitä sarjaa.. hei haluaako joku muuttaa mun kanssa megaisoon kämppään ja perustaa maailman hauskimman kommuunin? Mielellään samanlaisia tyyppejä, kun siinä sarjassa? Email me at cherryredmary at hellokitty piste com siinä tapauksessa! Friikit ja tylsät ihmiset, elkää vaivautuko.) Lisäksi olen katsoin The Big Bang Theoryn uuden jakson (kuudes tuotantokausi) mutta se oli niin tylsä se jakso? Kuka komppaa?

Sitten olen myös pelannut sekä Arkham Cityä, että Resident Evil femmaa. Ja nyt ajattelin katsoa elokuvan. Koska en aio poistua sängystäni tänään ollenkaan. Koska voin tehdä niin. Ja koska se on ihanaa. En vaan tiedä, katsonko The Avengersiä vai PS. I Love Youn. Tai jonkun muun leffan. Onko ehdotuksia?

Miten te vietätte lauantai-iltaa?

PS. Haha, miks mä katon killiin kuvassa?

 

2 thoughts on “it’s good to be bad.

  1. Mä korkkasin tummahuulipunaneitsyyteni tänään, joten samoilla linjoilla ollaan. Tumma väri tuo kyllä mukavaa ätityydiä olemukseen. Hieno oli kokemus. Taatusti jatkan.

    Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s