myydään roskaa

 

Tai sitten mä heitän tän pussin ja sen sisällön joko kellariin (ja jätän sinne, jos ja kun muutan) tai heitän roskiin.

Mulle tuli siivousinspis, ja päätin poistaa kämpästäni kaikki kamat, jotka on sen tai jotka se on mulle antanut (paitsi pari juttua kyllä säästän.. koska ne helpottavat mun elämää.) Siivosin jopa kovalevynikin ja Facebookin sen kuvista.

Mä en enää kestä tätä tilannetta ja nyt on korkea aika siivota pois paskaa elämästä, eikö vain? Olkoot sitten kello yksi yöllä. Kun inspis tulee, pitää toimia, eikö vain?

Mietin tosin edelleenkin, että ehkä mä kuitenkin säästän ton Dark Angelin – vaikka mulla ei ole ykköstä? Kun mä sen just viikko sitten ostin haha.

Moikka, olen Marianne ja mä oon oikeasti aikuinen.

Maanantaivitutus alkoi aikasin tällä viikolla, hahah.

6 thoughts on “myydään roskaa

  1. Kyllä, kun inspis tulee, pitää toimia. Eikä niitä toimia sitten jälkikäteen kannata harmitella, koska se mikä tuntuu oikealta on usein oikein. :)

    (Ärsyttävää filosofointipaskaa jota en itse edes osaa noudattaa mutta yritinpähän tsempata :D)

    Tykkää

  2. Päivitysilmoitus: vaaleanpunainen joulukuusi (ja glögiä tyttöjen kanssa.) | Mary ihmemaassa

  3. Päivitysilmoitus: tonnin arvonta. | Mary ihmemaassa

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s