elokuu kännykän kautta katsottuna

Olen ihan unohtanut näyttää, elokuun Instagram-kuvasaldon. Joo, I know – mulla on nykyään ainoastaan Instagram-kuvia blogissa – mutta no more, sillä sain kameralaturini takaisin!

1. Katri lähetti mulle ihania juttuja Kanadasta. Ja noita laastareitahan en raaski käyttää, haha.
2. Istuttiin iltaa Lauran luona ja juotiin viiniä hienoista laseista.
3. Kas tässä oli mun vuoden vadelmasaldo… Höh.
4. Olin treenaamassa ja kotimatkalla alkoi sataa ihan tajuttomasti..

1. Duuni alkoi, ja kävin tyttöjen kanssa syömässä ihanaa luonasta. Joka oli ihan tajuttoman tulista… Namii!
2. Söin aamupalaa ja kokeilin kivoja filttereitä…
3. Örebrossa oli pilvistä.

1. Löysin itseni taas Lauran luota ja joimme tajuttoman kokoisia mojitoseja.
2. Smoothieta aamupalaksi.
3. Leivoin banaanimuffareita.
4. Olin Tinan luona hengailemassa. Ja keskustelimme tekstareilla, vaikka istuttiin 2 metriä toisistamme. Nykypäivän tekniikka ♥
5. Söin ketsuppia oikein Mäkkärissä. Tai siis ranskalaisia ketsupin kanssa.

1. Lisää aamupalaa.
2. Kävin baarissa, jossa oli laulava DJ. Lähdin vetää sekunnissa.
3. Vitalis ♥
4. Näkkileipää tuorejuuston, avokaadon ja ööö.. lehtien kanssa?
5. Bilehile-kynnet!

Noin. Siltä mun elokuu näytti.

 

 

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s