it’s my party, and i cry if i want to

Mulla on huomenna tuparit. 2.5 vuotta sen jälkeen, kun tänne kämppään muutin. Syy? Tämä. Aluksi sen piti vaan olla ihan pienet illanistujaiset, mutta porukka vaa kasvaa kasvamista. Ja koska olen kunnon emäntä, ajattelin leipoa jotain. En vaan tiedä mitä haha (leivon siis as we speak.. (mitäköhän tästäkin tulee.))

Olen jo siivonnut suurimman osan kamoista piiloon. Ja ja ja.. Joo eiköhän tästä jotain tule. Eihän se niin tarkkaa ole, vai? Nämä on muuten mun ihan ensimmäiset tuparit ikinä. Itseasiassa ensimmäiset omat pippalot ikinä. Olen vaan pitänyt pippaloita muitten kotona (hitto, mikä pummi mä oon…)

Ja pippaloista puheenollen, haluan vielä onnitella rakasta siskoani, jolla on synttärit tänään. Hip hip hurraa! Olin jopa niin reipas, että piirsin (ihan itse) pienen piirustuksen siskolle (koska tylsää töissä), kas näin:

Terv. Marianne 29 v.

 

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s