epäkuulia mummoilua

En meinannut päästä ylös sängystä tänään, koska selkäni oli jotenkin paskana. Kun sanon ”jotenkin” – epäilen, että se johtuu eilisestä superdupertreeneistä. Siis joko lihaksiin sattui sen takia koska olin niin helevetin hyvä tai sitten tein jotain ihan päin persettä – ja tadaa olin ihan mummo herätessä.

Ajattelin tietenkin, että kipu lähtee pois, jos menen juoksemaan. (Joo, älkää sanotko mitään tästä mun hienosta logiikasta… ) Viiden askeleen jälkeen tajusin – että se pahensi tilannetta ennestään. Hmph. Eikun takaisin kotiin pää jalkojen välissä nolona. Nolona tietenkin siksi, koska taloni ulkopuolella oli hirvittävän iso nuorisojengi (mitä hittoa ne siinä lusmuili.. keskellä päivää?? Sen ikäisenä minä ainakin olin koulussa… *kröhöm*) ja lähdin siitä juoksemaan mukamas niin koviksena (olinhan muutenkin heitä huomattavasti vanhempi, joten pakko näyttää, että kyllä vanhuksetkin osaa juosta.) No, tosiaan niitten viiden askeleen jälkeen tein vaan uukkarin ja painuin takasin kotiin.

Mulla oli siis muutama vaihtoehto: 1) Voivoitella ääneen, että ai ai sattuupas selkään (mutta tajusin, että sepäs vasta kuulostaisi ihan mummoilulta) kun menin heidän ohitse. 2) Jotenkin esittää, että aiai, sattuu selkään (mutta sekin olisi saannut mut näyttämään ihan mummolta.) 3) Juosta talon toiselle puolelle ja mennä takaovesta sisään (en tosiaan tajunnut tätä tarpeeksi ajoissa.. olisin jopa voinut kävellä sinne kuulisti.) 4. Hiplata kännykkää ja katse kohti maata… Mukamas silleen, että kukaan ei muka huomaisi mitään.

Valitsin viimeisen vaihtoehdon. Ja muuten kylläpäs nuorisojengi katsoi mua vähän ihmetellen. Kyttäsin parvekkeelta, kunnes menivät pois. Sitten menin ulos kävelylle ja kauppaan.

Ajattelin myös, että tekisi varmasti hyvää selälle, jos menisin BodyBalance tunnille (yogaa, tai chita, pilatesta, venyttelyä.) Mutta näin tunnin jälkeen mua sattuu entistä enemmän selkään… sekä about ihan jokaikiseen muuhun ”lihakseen” koko kropassa.

Prkl.

Wonder-Mary indeed.

Not.

2 thoughts on “epäkuulia mummoilua

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s