RISKI BUSINESS

TÄNÄÄN OLI SIIS KYLLÄ NIIN MAANANTAI, KUN OLLA JA VOI. ENSINNÄKIN SAIN UNTA VASTA KUUDEN JÄLKEEN – AAMULLA SIIS. NUKUIN IHAN LIIAN VÄHÄN. JA SIIVOSIN AAMULLA.. AAMULLA! WTF? SITTEN SAIN HUONOJA UUTISIA TÖISTÄ. FIRMA, JOSSA OLIN MARKKINOINTIASSISTENTTINA ON NÄKÖJÄÄN MENOSSA KONKKAAN – ELI MUA EI TARVITA SIELLÄ ENÄÄ. JOTEN VOIHAN PERSEENSUTI.

JA SITÄPAITSI RUOKAKAAN EI OLE OIKEIN MAISTUNUT TÄNÄÄN, KOSKA MULLA ON TAAS YLLÄRIPYLLÄRI ISKEMÄSSÄ JOKU FLUNSSA. HÖH. JOTEN OLEN OLLUT TODELLA VÄSYNYT JA SUURINPIIRTEIN ILMAN RUOKAA.. MIKÄ JOHTI SIIHEN ETTÄ OLIN, KUIN PERSEESEEN AMMUTTU KARHU KOKO PÄIVÄN.

MUTTA KUITENKAAN EN SUUTTUNUT, KUN SAIN SILTÄ YHDELTÄ TURIPIINI RISKISSÄ. MÄ OON SIIS HUONOIN HÄVIÄMÄÄN… IKINÄ) ONPAS MUUTEN HAUSKA PELI! TÄMÄN KUVAN OTTAMISEN JÄLKEEN NUO MUN MUSTAT UKKELIT RUPESI VÄHENEMÄÄN PELILAUDALTA AIKA NOPEASTI. HÖH.

NO MITÄ MUUTA? EIPÄ JUURI MITÄÄN. TAIDAN MENNÄ KOHTA NUKKUMAAN. JOTTA PÄIVÄ VAIHTUISI, EIKÄ OTTAISI PÄHÄN NIIN PALJON ENÄÄ.

JA MIKSI KIRJOITIN TÄMÄN POSTAUKSEN CAPSEILLA? KOSKA TÄNÄÄN OLI INTERNÄTSÖNÄL CAPS LOCK-PÄIVÄ. HUUSITTEKO TEKIN PÄÄSSÄNNE, KUN LUITTE TÄTÄ? VAI ONKO MULLA VAAN SE ONGELMA, ETTÄ HUUDAN KUN LUEN JOTAIN CAPSEISSA?

EHKÄ TÄMÄ SITTEN SELITTÄÄKIN TÄMÄN TAPPAVAN PÄÄNSÄRKYNI…

2 thoughts on “RISKI BUSINESS

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s