kun motoriikka ei oikein toimi ja silmä on täynnä hikeä.

Eilinen päivä ei ollut mun päivä. Jouduin heräämään todella aikasin, koska mun piti mennä terveyskeskukseen kukonpieremän aikaan (Miksi terveyskeskukset antavat aina niin aikaisen ajan? HÄH?). Sen jälkeen kiertelin vähän hoodseja, koska odotin, että eräs kauppa aukeaisi, jotta olisin voinut mennä metsästämään sitä turkoosia maaliväriä (en muuten löytänyt..)

Olin ihan törkeän väsynyt ja ajattelin, että hei – menen kotiin vetämään pienet tirsat. Ihan pienet vaan – koska olen ihan tajuttoman väsnynyt. Pyöräilin hitaasti kotiin (vähän niin kuin hidastetusta elokuvasta..) pistin HIMYM:n pyörimään ja menin peiton alle mukamas valmiina nukahtamaan. En muuten nukahtanut. Mutta olin aivan törkeän väsynyt. En ymmärrä tuota logiikkaa ollenkaan.

Vihdoinkin VIISI tuntia myöhemmin,nukahdin hetkeksi. Ja heräsin noin 45 minuttia ennen, kun piti mennä treenaamaan. Jos vain olisin herännyt 15 minuttia aikaisemmin, olisin ehtinyt peruuttaa tunnin. No ei siinä sitten auttanut muu, paitsi treenivaatteet päälle ja hypätä pyörän selkään ja painua Combatiin.

Siis uskokaa, kun sanon, että ei ehkä ole maailman paras idea lähteä Combatiin (saati muuhun ryhmäliikunta-tunnille) – jos olette juuri heräneet. Ai, että miksi? No siksi, koska motoriikka ei ole vielä ihan kunnossa. Ei edes lähellä. Mä olin noin puoli minuuttia kaikkia muita perässä. Kun muut nostivat käden ylös, mä pistin käden lattiaan. Kaikki meni päin persettä. Aijoo, niin – löin myös itseäni turpaan. En tiedä, miten se pääsi tapahtumaan – mutta kyllä. Näin kävi. Toivottavasti kukaan ei nähnyt sitä (mm m keep on dreaming..)

Lisäksi en ihan oikeasti ymmärrä sitä, kuinka paljon hikoilen, kun treenaan. Siis Combat-tunnin jälkeen ympärilläni oli hikilätäkkö. LÄTKÄKKÖ! Onko tämä normaalia, vai mitä? Lisäksi sain ihan helvetisti hikeä silmääni. Se on muuten todella epämiellyttävä fiilis – pitääkö mun nyt mukamas hankkia hikipanta – à la 80-luku? Saan muuten yllättävän useasti hikeä silmääni…

Ja illalla, tunnin jälkeen, jotenkin onnistuin tökkimään sormella silmääni. Ja tottakai se oli sama silmä, joka aikaisemmin sai hikisuihkun. Ja mullahan on tottakai nykyään aika pitkät kynnet. Ei tehnyt ollenkaan kipeää. Ei. Eieiei.

Onneksi nukahdin suhteellisen aikaisin ja heräsin tänään pirteänä – vielä mitään katastrofaalista ei ole tapahtunut. Phew. Tosin, päivä ei ole vielä edes alkanut…

Onpas tosi Wonder-Mary fiilis taas.

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s