otsatukka 2012

Hei, jos joku on löytänyt mun blogiin hakusanoilla ”otsatukka 2012” – tarkoittaako tämä siis sitä, että mun otsis on up to date? Että olen trendikäs? Eli voisin melkein pistää blogini kategoriaksi – trendiblogi. Tai muotiblogi. Tai hiustrendi-blogi? Moi, olen Marianne, ja olen muotibloggaaja!

Eli ladies, tässä on otsis 2012:

Tosin, tällä hetkellä se näyttää enemmänkin tältä. Koska pyöräilin kotiin jäisessä talvikelissä tuhatta ja sataa. Jopa Maantiekiitäjä olisi hävinnyt mulle. Tiedättehän, tukka takana elämä edessä. Et cetera.

Tänään satoi muuten lunta. Winter is coming.

Ja tämä bloggaaja on ehkä juonut muutaman lasillisen viiniä. Siksi tässä postauksessa ei ole yhtään mitään järkeä.

Terv. Otsatukka 2012

2 thoughts on “otsatukka 2012

  1. Hei!! Mullakin on ollut otsis taas jo vuoden päivät, mutta ihan vaan sen takia, että mun otsa on ruma ja se pitää piilottaa. Leikkaan myös otsikseni aina itse, koska olen sitä mieltä, että kampaajat pilaa mun hiukset AINA (no okei, oikeesti mulla ei vaan oo varaa käydä kampaajalla). Nyt pitäis taas vähän saksia, kun puolet silmistä alkaa olla jo peitossa. Yleensä saan idean leikkaamiseen kännissä perjantai-iltana, kun kuuntelen yksin kotona Ylex:n Parasta ennen-lähetystä, josta tulee aina jotain ihanaa Scooteria ja sit meen pienissä viineissä vessaan saksimaan otsistani. Mut hei! Kivaa, että ollaan trendikkäitä! Ja hei! Tänään on taas otsiksenleikkuuperjantai!

    Tykkää

    • Hahahh! Joo, no mä leikkaan sen yleensä ihan hirveessä darrassa :D (Siksi niin epätasainen.) Ei mullakaan oo varaa mennä kampaajalle, ja koska ainoa ihminen, joka leikkaa hyvin ja ilmaiseksi (sisko) asuu suomessa saan turvautua fiskarseihin.

      Joo ihanaa tosiaan, että ollaan trendikkäitä! En aikaisemmin olekaan ollut trendikäs :D

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s