aikakoneella 90-luvulle

Mulla on tänään maailman nopein nettiyhteys! Itseasiassa tämä alkoi jo eilen. Hermothan tässä menee, kun yhden sivun lataamisessa menee noin kymmenen minuuttia. True story. Jopa 90-luvun netti oli nopeampi, kun tää paska mobiilijuttu…

Joten, mitkäköhän luulette, että tapahtui, kun Mariannelta otettiin netti pois? No lipasto on maalattu, kämppä imuroitu ja lattiat pesty, vessa on pesty lattiasta kattoon, tiskit on tiskattu ja vaatteet on laitettu suhteellisen siististi lipastoon (tai siis noin 50% mun vaatteista.. miks mulla kuitenkin ei koskaan ole mitään päällepantavaa?)

Olen hengittänyt niin paljon kaikkia kemikaaleja, että mulla on nyt tulossa migreeni. Kiva. Kun mun piti vielä leipoa, treenata ja käydä kaupassa. Siis olettaen, että se netti ei lähe tästä käyntiin. NGGH.

Onks tänään maanantai tai jotain?

2 thoughts on “aikakoneella 90-luvulle

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s