1 päivä – 10 faktaa itsestäsi

Olen kertonut miljarditsiljardi faktaa itsestäni aiemmin. Mutta… Minähän olen awesome, joten näitä faktoja on vaikka hurumycke lisää (ette varmasti ole yllättyneitä?)

1. Mulla on arpi vasemman silmän alla. Sen sain, kun nappulana juoksin ihan täysiä päin pöytää, joka on todella matala. Olen siis ollut kömpelö since 1983 – high five! Tosin arpi näkyy vain, jos nauran. Vähän niinkun hymykuoppa – silmän alapuolella. Sen vieressä on nyt toinen arpi, jonka sain muutama kuukausi sitten, kun sain kännissä röökin naamaan. Arvet on seksikkäitä!

2. Kun olin nappula, mulla oli todella paksut hiukset. Jota kaikki aina ihaili ja monet kadehtivat. Nykyään hiukseni ovat todella ohuet. Luojan kiitos, että tupeeraus ja muotoilutuotteet on keksitty.

3. Mua ärsyttää kirjoitusvirheet ihan älyttömästi – kuitenkin, en osaa itse kirjoittaa ihan täydellisesti. En suomeksi, en ruotsiksi enkä taatusti englanniksikaan. Googletan joka päivä noin sata sanaa, jotta kirjoittaisin ne oikein. Kuitenkin kirjoitan ne ihan päin hevonhelvettiä. Enkä osaa pilkkusääntöjä. En osaa mitään kielioppi-sääntöjä ollenkaan.

4. Kerran olin tosi, tosi, tosi kipeä ja siskoni oli moikkaamassa mua Göteborgissa. Sisko joutui lähtemään kaupungille yksin pyörimään, koska en kyennyt menemään mukaan. Sisko oli sen verran kiltti, että osti meille mukaan lemppari-kebabia kotiin. Safkaamisen jälkeen palelin niin paljon, että päätin mennä kuumaan suihkuun. Suihkussa aloin yskimään ihan tajuttomasti ja.. no – oksensin kebabit sinne suihkuun ja päälleni. (Sori, jos joku syö jotain tätä lukiessa tai jos pilasin kebabit forever…) Taisin itkeä, kun siivosin sotkuni. True story.

5. Olen kuluneen viikon aikana katsonut 5 tuotantokautta How I Met Your Motheria. Ja haluan kuulua samanlaiseen porukkaan itse. Onko vapaaehtoisia? Omasta mielestäni olen Robin, eli tarvitaan yksi Ted, yksi Marshall ja yksi Barney. Tina on Lily. Joten se paikka ei ole vapaana.

6. Häpeän jalkojeni kokoa. Kengänkokoni on 40. Kaikilla ystävilläni (paitsi Helillä ja Judithilla) on sirot ja naiselliset jalat. Mulla on kanootit.

7. Juon maitoa suoraan tölkistä. Vaikka luulisi mun oppineen, ettei tämä ole maailman paras idea. Sillä kerran hirveessä krapulassa tein niin, ja maito oli noin viikon vanhaa. Voin kertoa, että se oli ihan hirveän pahaa. Ja taisin oksentaa noin sata kertaa sen jälkeen.

8. Menetän hermoni, jos netti ei toimi. Siis oikeasti. Saan paniikin ja tuun todella, todella vihaiseksi. Anger management? Pitäis kyllä mennä.

9. En ikinä tiedä, milloin kelloja tulee siirtää talvi- tai kesäaikaan. Äitini muistuttaa minua edelleenkin. Vaikka täytän 30 tammikuussa.

10. Kuuntelen musiikkia kuulokkeilla, kun tiskaan. Ja laulan. Täysillä. Ja jos sattumoisin törmään naapuriin rapussa, en ikinä kehtaa katsoa heitä silmiin. Koska tiedän, että he vihaavaat minua ja nauravat mun hienolle lauluäänelle.

9 thoughts on “1 päivä – 10 faktaa itsestäsi

  1. Päivitysilmoitus: top 10 challenge | Mary ihmemaassa

  2. Mulla myös kenkä 40. Mut ei se vielä mitään, Paris Hiltonilla on 43 ja on saman pituinen. Tämä fakta pelastaa huonoimmankin päivän.

    Tykkää

  3. Mulla on kenkä joko 40 tai 41, riippuen mallista ja valmistusmaasta. Ja onkohan vuosi -83 ollut joku kömpelöiden syntymävuosi..? Mulla löytyy nimittäin arpia polvista ihan älyttömästi kun oon ollut niin kömpelö :D Ja ajattelematonkin.. Pitäähän sitä nyt juosta täysillä tiellä joka on täynnä teräviä kiviä ja muuta sellaista mukavaa.

    Tykkää

    • Hahah, joo näihän se voi olla… Mä oon aina ollut ja tuun aina olemaan sairaan kömpelö :D Ja ne tiet jossa on teräviä kiviä.. ne on ne mukavimmat tiet! ;)

      Tykkää

  4. mulla on joskus ollu kengänkoko 39-40, mut nyt se on 38! en ymmärrä, miten se on voinu pienentyä. vai oonkohan oppinu ostamaan oikeen kokosia kenkiä :–D ”mahtuuko villasukka??!” (by äiti..) on tainnu kaikua pitkään mielessä….

    Tykkää

    • :’) Mäkin alan nyt vihdoinkin oppimaan tän, että ostetaan oikean kokoiset kengät. Mä taas ostan liian pieniä, ja eihän niitä voi käyttää haha. Paitsi yhet liian isot mul on ja ne on niin hienot, etten raaski myydä tai antaa pois. Joten käytän niitä villasukkien kanssa :P Sinne meinaa mahtuu haha.

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s