lokakuu kännykän kautta katsottuna.

On taas se aika kuukaudesta. Siis, Instagram-aika. Yeah. Luulin, etten oikeen ottanut ollekaan kuvia kännykällä, mutta hupsista vaan – niitähän oli about miljoona.
1. Mulla oli ihan hirvittävän vaikeaa kuoria kananmunia. Nnngggh.
2. Kävin treenaamassa. High five!
3. Kudoin vähän mun kaulaliinaa, kunnes lanka taas vaihteeksi loppui.

1. Duunin tietokoneessa oli kiva viesti mulle. Tästä voin siis päätellä, että olen todella rakastettu duunissa.
2. Kävelin kotiin keskellä yötä..
3. … juotuani liian monta lasillista viiniä. Ehkä maailman hauskin tyttöjenilta kuitenkin!
4. Juoksin ympäri Örebrota zombeja pakoon – iltaisin tietenkin.
5. Sisustettiin Laura ykkösen kanssa ja kämpästäni tuli melkeinpä unelmakämppä!
6. Olin väsyneenä töissä.
7. Piirsin hienon puun töissä.
8. Olin taas treenaamassa.
9. Piirsin toisen hienon puun.
10. Ostin Risk-pelin kirpparilta – ja tingin hinnasta! (En koskaan tingi.. koska se on noloa mielestäni.)

Mulla oli todella tylsää töissä ja ..
1. Ihailin jonkun muun tekemää ukkelia, joka roikkui hirtettynä seinällä. (Mä alan vähän pelkää näitä mun duunikavereita..)
2. Tein taas vaihteeksi todella hienon puun ja..
3. …yksisarvisen ja…
4. … pelottavan (??) kurpitsan ja odotin Halloweenia.
5. Ja systerillä oli synttärit – joten piirsin sille hienon kortin ja..
6. …sekosin tylsyydestä ja tein tällaisen – ja muuten tein tuosta taulun.

1. Otin jouluvalot esille.
2. Leivoin muffareita mun ”tupareihin.”
3. ”Tuparit” oli hauskat.
4. Laura kakkosen kanssa otettiin hieno kuva baarin vessassa. Moikka, me ollaan teinejä!
5. Näin vihdoinkin Men in Black kolmosen – joka oli nojaa.. ihan katsottava.
6. Ja olin taas vaihteeksi töissä tekemässä taidetta.

1 … ja lisää taiteilua töissä…
2. … ja tylsyyden huippu, oli kun taiteilin aakkoset. Olikohan mulla harvinaisen tylsää töissä viime kuussa? Nimittäin kulutin neljä kappaletta mustekynää ja kokonaisen vihon. Hmm.
3. Tein Banksy-ristipiston.
4. Join kardemummakahvia. Siis niin tajuttoman hyvää.
5. Pelasin Riskiä ja hävisin.
6. Olin Tinan kanssa kävelyllä ja päädyttiin baariin. Ja sieltä toiseen baariin. Ja kotimatkalla filmattiin maailman hauskin videoklippi – jota kukaan tosiaan ei ikinä tule näkemään – koska se oli myös ehkä maailman noloin klippi..
7. Tinan kanssa taas vaihteeksi baarissa – ja sen serkku oli käymässä.
8. Mulla oli hirvittävän paska päivä ja kas kummaa, kun Katrilta tuli just silloin Halloween-postia! ♥

1. Syötiin Tinan ja sen serkun kanssa Pizzaa eräänä iltana…
2. … ja askarreltiin Halloween-asuja.
3. Ostin eräänä päivänä sikaruman lipaston second handista.
4. Halloweenina olin pukeutuneena Saksikäsi Edwardiksi.
5. Tein sikarumasta lipastosta sikahienon – tosin maksoin ihan törkeän paljon tuosta maaliväristä (melkein 22 euro puolesta litrasta – vieläkin vähän itkettää – mutta onhan se hieno väri, eikö vain?)
6. Ja kun maalasin lipastoani, saatoin ehkä vähän sohia sitä maalia naamaanikin (ja lattioille, kirjahyllyyn ja vähän joka paikkaan..)
7. Eräänä päivänä olin Laura kakkosen luona kahvilla ja moikkamassa maailman suloisinta kissaa (ja koiraa, josta unohdin ottaa kuvan.) Mun on muuten pakko saada samanlainen – koska en saannut edes mitään allergia-oireita! It’s ment to be! Hitto, kun en muista minkä rotu tuo katti oli…

Ja muthan löytää sieltä instagramista marywonderland-nimellä.

Ja siltä, arvoisat lukijat, näytti mun lokakuu. Mitä kivaa te teitte?

 

 

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s