hyvin pyyhkii.

Ensinnäkin: Jouduin puhutteluun töissä, koska olen liian kiltti. Koska mulla on sielu. Ja koska välitän ihmisistä. True story. Näköjään mun pitäisi olla jankuttava sieluton kusipää, joka ei ymmärrä mitä sana ”ei” tarkoittaa.

(Muuten oli kyllä tajuttoman hauska duunipäivä. Olen tosissani. Vaikka tämä näyttää sarkasmilta. Varsinkin, jos luette ”kolmanneksi”-osan tästä tekstistä.)

Toiseksi: Vaadin Sitä Yhtä tuomaan loput tavaroistani tänne mun luokse. Vaatteita ja kosmetiikkaa ja sellaista, tiedättehän. No otin kamat pusseista tänään ja huomasin harjan, jonka olin jättänyt sen luokse. Se oli täynnä sen uuden ämmän blondeja peruukkihiuksia (mm m sillä tuskin on omia…) Eww. Siis EWW. Ällöttävää, koska a) toisen ihmisen (nästyt) hiukset – ja koska b) hei haloo, et sä nyt idiootti voi lainata sun uudelle akalle exäsi kamoja – ja palauttaa ne exälle sen jälkeen ottamatta todistusaineiston pois! V*ttu mikä ääliö. Heitin harjan menemään.

Mulla on sen kalsareita täällä, jota se ei vielä ole hakenut pois. Pitäisiköhän mun lainata niitä kalsareita jollekkin rändömille yövieraalle, ja sitten palauttaa ne sille yhdelle pesemättömänä? Siis niin, että niissä kalsareissa on jotain näkyvää skeidaa?

KLIKKAA KUVAA :’)

Kolmanneksi:  Töissä oli tänään kakkutarjoilua.

(Vähän taustatietoa: Olen maitoallergikko, siinä mielessä, että vatsani ei tykkää tietyistä maitotuotteista ja ruoka-aine-yhdistelmistä (esim kermavaahto+sokeri/vehnäjauho (joo, sokeri ja vehnäjauho ei ole maitotuotteita, mutta siis yhdistettynä esim kermavaahtoon tai rahkaan, ne on suorastaan tappavia mulle (tappavalla tarkoitan siis, että ne aiheuttavat sellaista vatsakipua, että voisin sen takia melkein heittäytyä sillalta (läppäläppä – melkein.))))

No, takaisin asiaan. Kakkutarjoilu. Mulla oli taas vaihteeksi hirvittävä nälkä (ylläripylläri), joten otin reilun kokoisen palan kakkua. Noin puoli tuntia sen jälkeen vatsaan alkoi nipistää ihan tajuttomasti ja loppuajan sainkin siis juosta (töissä – jos joku missasi) vessassa vähän väliä ja istua kippurassa koneen ääressä. Onneksi duunin vessassa on ilmanraikastaja. (Sori, too much information maybe.)

Niin. Että aika paska päivä kumminkin. Haha, tajusitteko ”paska” päivä. Ja siis näin hyvin pyyhkii. Haha, tajusitteko – ”pyyhkii”?

I made myself laugh.

Pic source.

PS. Katri – näitkö? Sain aikaiseksi, en yksiä sulkuja, en kaksia, enkä triplaa, vaan NELJÄ! Miksikä sitä voisi kutsua? Nelisulut? Awesomesulut?

13 thoughts on “hyvin pyyhkii.

    • Joo sanoin kyllä, että oli aika paska temppu tällä kertaa. Sen verran alkoi kyllä kiehumaan siinä pisteessä. Se myönsi, että ämmä oli lainanu sitä mukamas kerran.. Tajusi tosin ihme kyllä, että oli aika paskasti tehty mua kohtaan. Ihme ja kumma. Mutta kuka oikeesti tekee tuolla tavalla?

      Tykkää

  1. Sun tekstit on ihanan viihdyttäviä! :) Nauran suurin piirtein kippurassa. No okei, en ihan, ja jos ihan totta puhutaan, niin en edes ääneen, mutta sisäisesti kuitenkin!

    Tykkää

  2. Päivitysilmoitus: muovihius-epidemia. | Mary ihmemaassa

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s