maailman oudoin keskustelu

Paikka: Kaktus Bar – Örebro
Aika: noin 23.00
Promillemäärä: melkein olematon.. vaikka ei ehkä uskoisi.
Keskustelussa mukana: yours truly, Jessica ja Tina.

Marianne: Oh, mä löysin muuten elämäni kissan! Nyt mun pitää vaan hankkia 9000 kruunua jostakin, että saan sen itselleni.
Jessica: Mitä sä kissalla?
Marianne: No tiedäthän, juttelen sille, taputtelen sitä vähän ja saan seuraa.
Jessica: Miksi et vaan hanki äijää? Niitäkin voi taputella.
Marianne: Joo tiedän, mutta miehissä on se paha puoli, että loppujen lopuksi he avaavat suunsa ja puhuvat.
Jessica: Hmm, mielummin koira!
Marianne: Ei.
Jessica: Hamsteri? Se sitäpaitsi kuolee äkkiä, eli pääse siitä eroon nopeasti.
Marianne: Hmm, oon allerignen.
Jessica: Kala? Ja kun lähdet matkoille voit vetää sen vessasta alas ja kun tulet kotiin ostat vaan uuden samanlaisen. Sille voi jutella myös.
Marianne: Tai kilpikonna!
Jessica: Joo!
Marianne: Paitsi, että ne elää ihan sairaan kauan. Mä kyllästyisin.
Jessica: Tai sitten hankit vaikka kuuron äijän.
Marianne: Riski on olemassa, että sekin puhuu.

Keskustelu jatkuu ja palaa myöhemmin takaisin mun sinkkuuteen ja siihen, että haluan mielummin kissan kun miehen.

Jessica: Mun veli on muuten vapaa, wink wink.
Marianne: Uu.. paitsi mä kyllä haluan mielummin sen kissan?
Jessica: Hmm.. no entäs toi? (Jessica osoittaa pöydän päädyssä istuvaa jätkää, joka muistuttaa epäillyttävän paljon Jack Blackia.)
Marianne: Njääh. Kissa.
Jessica: Hmm. Ehkä sun pitäisi ryhtyä lesboksi.
Marianne: Niin olenkin miettinyt sitä. Harmi, ettei sitä noin vaan tehdä. Ja jos mä olisin ollut lesbo, niin olisin halunnut, että Tinakin olisi. Meistä olisi tullut mahtava pariskunta!
Jessica: Eikä olis, koska teillä olisi vaan ihan törkeästi inside-vitsejä ja istuisitte vaan kotona pelaamassa kokoajan. Sikatylsä pariskunta siis! Todella epäsosiaaleja. Ei olisi ollenkaan kivaa hengailla teidän kanssa.
Marianne: Tina! Jessican mielestä me oltais huono pariskunta..
Tina: Ai miten niin?
Jessica: No siksi koska teillä olisi vaan inside-vitsejä ja istuisitte kotona pelaamassa koko ajan.

Tina miettii hetken…

Tina: Se on muuten ihan totta!
Jessica: Niin ja sitten Tina lihoaisi ihan hirveesti, koska Marianne vaan leipoisi koko ajan jotain ihania juttuja ja Tina söisi kaiken.
Tina: Niinpä! Marianne, me ei koskaa voida alkaa seurustelee!
Marianne: Voidaanpas! Ja sitten hankittais kissa!
Tina: Eikä hankittais. Mulla ei ole aikaa kissalle.
Marianne: Mulla on. Mä haluan kissan! Mä ruokkisin sitä ja tyhjentäisin sen hiekkalaatikon.
Tina: Ei. Koska loppujen lopuksi se kuolis.
Marianne: Paitsi, että se kyllä eläisi paljon kauemmin kun sinä, sä tuut kuolee nuorena, ottaen huomioon sun alkoholinkulutuksen.
Tina: !!! Kukaaan ei ole koskaan sanonut noin rumasti mulle! That’s it! Mä haluan erota!
Marianne: Sehän on vaan totuus.

Tina kääntää selkänsä pois.

Marianne: Höh. Olen siis ihan tuhoon tuomittu vai?
Tina ja Jessica samaan ääneen: Jepp.

2 thoughts on “maailman oudoin keskustelu

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s