toinen viikonloppu

Viime aikoina olen:

– Ollut töissä. Paljon. Todella paljon. Melkein koko ajan.

– Käynyt kavereiden keikalla kuitenkin ja yhdellä, perjantaina. Ja pysyin yhdessä. Mistä olen hirmuisen ylpeä. Sitä ei meinaa tapahdu melkein koskaan. Sehän on nykymaailman suurin urbaani legenda…

– Lauantaina duunin jälkeen romahdin sänkyyni loppu-illaksi, vedin pienet tirsat, söin karkkia ja katsoin törkeän paljon sarjoja. Oli muuten hirmu ihanaa vaan olla kotona ja ei tehdä yhtään mitään. Tosin mun olisi pitänyt jatkaa siivoamista, mutta eihän siitä tullut mitään.

– Kärsinyt hirvittävästä treenikivusta koko kropassa, koska olen treenannut viime viikolla ihan tajuttomasti. Ylpeä siitäkin.

– Katsonut paljon How I Met Your Motheria, ja olen nyt nähnyt 7 tuotantokautta about kuukauden aikana. Nyt on vaan muutama jakso jäljellä. Sen jälkeen iskee varmaan masennus deluxe, niin kuin aina sarjamaratoonien jälkeen.

– Hengaillut sunnuntaina duunipäivän jälkeen Laura (ykkösen) luona kaupungin toisella puolella, juoden vuoden ensimmäisen glögin ja syöden piparkakkuja (höhö, Laura tarjosi piparia möhöhö.) Lisäksi syötiin nachoseita ja vaahtokarkkeja ja puhuttiin kaiken maailman jutuista yhteen asti yöllä.

– Jonka jälkeen pyöräilin kotiin ja vedin pyörällä päin punaisia ihan poliisin naaman edessä (siis ihan vahingossa.. oikeesti) ja pyöräilin ihan paniikissa kotiin, koska olin varma, että he alkaisivat jahtaa mua ympäri kaupunkia ja antaisivat ihan törkeät sakot (suunnittelin päässäni pakoreittiä ja mahdollisia piilopaikkoja…) Mutta näköjään olen niin awsum, etteivät he jaksaneet pysäyttää mua, vaikka ulkona ei ollut ketään muuta paitsi minä ja ne poliisit. Eli näkivät mut ihan varmasti.

– Ja muuten awsumista puheen ollen. Olen niin awsum, ettei mun tarvitse hakea töitä. Työt hakevat mua. Sain nimittäin puhelun eräästä henkilöstövuokrausfirmasta, että eräs firma tarvitsee suomenkielistä IT-asiakaspalvelijaa, joten kysyivät kiinnostaisiko mua se työ. Koska he halusivat niin mielellään mut siihen duuniin, koska olivat kuulleet mun olevan mahtava tyyppi (siis tämä oli ihan oikea lainaus… oikeasti!) – joten huomenna aamulla mulla olisi sitten työhaastattelu. Jaiks! Vaikka.. siis minä. IT-asiakaspalvelijana. Hahaha. Noh, katsotaan miten menee…

– Lisäksi olen hakenut kahta kämppää – pitäkää peukkuja, että saan jommankumman. Haluan muuttaa nimittäin.

Niin, että vaikka mätäninkin töissä kokoajan ja musta tuntuu, että sosiaalinen elämäni on aika kuivahko just nyt – niin aika hyvin pyyhkii kerrankin. Tosin, mulla on kyllä sellainen fiilis, että nyt menee vähän liian lujaa ja hyvin, että kohta on pakko tulla huonoja uutisia jostakin. Esimerkiksi hammaslääkärikutsu tai jotain vastaavaa skeidaa. Heh. Mitenniinpessimisti?

Mitä kivaa te olette tehneet viikonloppuna?

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s