päivä 5 – 10 elokuvaa/sarjaa, jota vihaan

Ja seuraavakin juttu Top 10 Challengissa menee vaihtoon. Siis miksi kirjoittaa vauvojen nimistä, kun voi kirjoittaa jostain paljon mielenkiintoisemmasta jutusta. Esim. mitä tahansa muuta.

Eli ollaanpas vähän negatiivisia vaihteeksi, kymmenen inhokkileffaa tai sarjaa. Ei periaatteessa missään erikoisessa järjestyksessä, ja varmasti olen taas unohtanut jonkun tärkeän inhokin.

10. Terra Nova – Tämä Spielbergin tuottama sarja oli niin hanurista. Huonot effektit. Huono tarina, joka oli ihan täynnä stereotyyppisiä rooleja. Naurettavaa skeidaa.

9. Walking Dead – Periaatteessa, mun olisi pitänyt pitää tästä. Koska tykkään zombiesta. Pari ensimmäistä jaksoa oli lupaavat, mutta josssain vaihteessa touhu meni ihan samanlaiseksi, kun joka ikisessä zombieleffassa. Samat roolit. Samat tapahtumat. Siis blää joo ei. Harmi. Olen toki valmis antamaan tälle toisen mahdollisuuden.

8. Titanic – Voi v*ttu mitä paskaa. Hohhoijaa. Oli kyllä niin huono leffa, eikä todellakaan auttanut nuorempana, että se oli systerin lempparileffa. Olen siis nähnyt tämän aivan liian monta kertaa – ihme, etten ole viiltänyt ranteita auki.

7. Lost – Voi pojat. Sanani eivät riitä kuvailemaan, miten huono tämä sarja oli mielestäni. Jo ensimmäisen jakson jälkeen olin silleen, että: ”Dafuq? Oikeesti? Tyyppi istunut vuosia pyörätuolissa ja sitten se nousee siitä ylös ja lähtee kävelemään. ” Joo ei.

6. Magic Mike – En tiedä miksi päätin katsoa tämän, koska siis. Joo ei osaa edes selittää. Katsoin 20 minuttia, nukahdin – en katsonut uudestaan.

5. Englantilainen Potilas – Siis olen yrittänyt katsoa tämän vaikka kuinka monta kertaa. Mutta nukahdan joka ikinen kerta noin viiden minuutin jälkeen. En enää jaksa yrittää. It’s just oo.. zzz.

4. Sinkkuelämää – Kerran aikoinaan rakastin tätä sarjaa. Nyt, kun olen katsonut sitä noin miljoonatta kertaa uudestaan, olen vaan huomannut, että mielestäni kaikki sarjan päähenkilöt on todella tylsiä ja siis niin helvetin nirsoja kaikkien juttujen suhteen, varsinkin miehien. Harmi, mutta ei voi asialle mitään.

3. Kaikki So you think you can dance-sarjat ja Idolsit ynnä muut. Sairaan tylsää katsottavaa. Pistetään tähän vielä suurin osa muista realitysarjoista, Big Brotherit ynnä muut.

2.  Armageddon. Siirappia. Huokaus. Ei. Siis yök. En voi sietää edes sitä Aerosmithin biisiä, joka on mukana soundtrackillä.

1. Twilight. Olen nähnyt vaan ykkösen. Mutta olin jo hakemassa veistä ja viiltämässä ranteita auki, kunnes tajusin, että telkkarin voi sulkea.

Mitä sarjoja tai leffoja te vihaatte?

9 thoughts on “päivä 5 – 10 elokuvaa/sarjaa, jota vihaan

  1. Päivitysilmoitus: top 10 challenge | Mary ihmemaassa

  2. Terranova oli kamala ! Sitä ei vaan _jaksanut_ katsoa.. Twilightista puhumattakaan :D

    Walking Deadista oon nähny kaikki suomessa tulleet jaksot ja joka toinen jakso olen sitä mieltä että hyvä sarja ja joka toinen jakso sitä mieltä että kliseet puskevat liikaa päälle.

    Tykkää

    • Joo Terra Nova oli siis kyllä joo ihan pahin ikinä. Mutta saipahan siitä hyvät naurut! (vaikka se tuskin oli sarjan idea :D)

      Niin no, mun ehkä tosiaan pitää nyt kattoo sitä Walking Deadia enemmän, kun se kolme ensimmäistä jaksoa…

      Tykkää

  3. Samat ajatukset Sinkkuelämän suhteen. Pinnallista ja nirsoa meininkiä, joka on viraantunut arjesta. Hirvittää ajatella, että nuoret naiset pitävät sarjan hahmoja esikuvinaan.

    Tykkää

    • Siis joo, nimenomaan! Siis just tätä, kun kuulee noin 13-vee likkojen sanovan: Ooh sähän oot ihan kun Samantha hihihhohoho. Ai onko se niinkun hyvä juttu vaimitähähhäh? Luin kerran jutun, että Star Trek on paljon realistisempi sarja, kuin Sinkkuelämää :D Ja mä taidan ihan oikeasti luulla, että se on hyvin totta…

      Tykkää

  4. Ok, ma myonnan. Olit oikeessa tosta Lostista, mut kuuntelinko? No, en. Oma moka.

    Ma katoin just ekan ja tokan kauden Walkin Deadia. Jury’s still out. Karon kanssa samaa mielta siina mielessa, etta valilla tosi hyva ja valilla aika klisee. En viela haukkuis ihan taysin. Oon kans kuullu etta kolmas kausi olis aika hyva, sita venaillessa…

    Mua lahinna ottaa paahan etta miten naa ihmiset on viela hengissa? Joka toisessa jaksossa tulee sellanen fiilis etta tolla menolla olisit zombienruokaa aika nopeesti ja etta ma oon kylla paljon paremmin varautunu zombie-apocalypseen. (overactive imagination much?)

    Tykkää

    • Heheh. Kaikki mun tuttavat ylistää tuota sarjaa, ja muutaman kerran oon oikeen kinastellutkin siitä onko Lost hyvä vai ei. Välillä olen meinannut suostua sen katsomiseen.. mutta vaan meinannut.

      Zombie-apocalypsestä puheen ollen, täällä Örebrossa järjestetään ”zombie-apocalypse survival 101”-kursseja. Hahah. Mä haluan mennä sinne! Siis pätemään. Kun oon ihan samaa mieltä sun kanssa, oon jo varautunut siihen.

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s