tapahtui tänään:

– Heräsin kello viideltä, koska näin painajaisia siitä yhdestä. Se oli taas vaihteeksi mulkvisti.

– Nousin ylös kello kuudelta, koska uni ei tullut koskaan takaisin ja keitin mun kolme ämpärillistä kahvia ja istuin sohvalla katsoen Mad Menin kolmannen tuotantokauden kaksi viimeistä jaksoa. Ja tein yhden joululahjan valmiiksi, mutta en voi tietenkään laittaa tänne kuvaa, koska lahjan saaja todennäköisesti lukee tämän.

– Koska Mad Men loppui (mulle saa ilomielin antaa neljäs ja viides tuotantokausi joulu/synttärilahjaksi.. vinkki vinkki! ) aloin katsomaan Bonesia.

– Joskus vähän vailla kymmenen nukahdin. Ja heräsin puoli kahdelta.

– Söin vain näkkileipää maksamakkaralla ja etikkakurkulla koko päivän aikana.

Onnittelin Ninaa! Menkää tekin onnittelemaan! Ihana tyttö! (Perässä tullaan Nina! Toivottavasti sait kakkua!)

– Kieltäydyin periaatteessa hyvästä työmahdollisuudesta, koska päätin panostaa siihen kouluun (…) Mutta he yrittävät kuitenkin vähentää sen duunin täysipäiväisestä puolipäivään. Näköjään tykkäsivät niin minusta, mutta se ei taida olla mikään ylläri. Kaikkihan musta pitävät, jopa minä itse. Katsotaan sitten miten se menee. Eli joo, sain sen duunin, jossa kävin haastattelussa viime viikkona.

– Meikkasin ja lähdin töihin, vaikka olin todella huonolla tuulella (tuleeko joku muukin huonolle tuulelle päikkäreiden jälkeen? Mä oon ainakin todella vittumainen ihminen silloin..) ja päätäkin särki.

– Mätänin töissä neljä tuntia jäisessä konttorissa ja pyöräilin sitten vesisateessa kotiin. Anna mä arvaan – tänään on maanantai?

– Nyt ajattelin vaihteeksi syödä näkkileipää illalliseksi ja jatkaa Bonesin katsomista.

Huomenna agendalla: Hengailua Tinan kanssa – uikkariostoksia, töitä, nukkumista ja sitten pitää tehdä jotain sille mun vuokranantjalle.

Miten teidän maanantai meni? Ketä muuta otti päähän? Perustetaanko maanantaivitutus-klubi?

PS. Mun piti laittaa tämä kuva tänne, koska näytän about ihan samalta, kuin kuvan jääkarhu. Mutta nettini dataliikenne on loppu ja täten se on palannut 90-luvulle. Prkl.

2 thoughts on “tapahtui tänään:

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s