askartelua, maratoonipuheluita ja treenikuolema.

On suorastaan ihme, etten ole a) rikkonut tietokonettani b) vetänyt jotakin turpaan tai c) hirttänyt itseni – koska kärsin edelleenkin todella hitaasta nettiyhteydestä *syvä huokaus.*

Enää 3 tuntia ja 30 minuuttia ja mun pitäisi saada suhteellisen normaali nettiyhteys. Yritän epätoivoisesti ladata tänne kuvaa, mutta en ole ihan satavarma tuleeko se näkymään. Jännittää!

No kuitenkin. Olen ollut aika kiireinen viime päivät, vaikka sairiksella olen.. olin. Koko eilisen päivän olen askarrellut kahta joululahjaa. Samaan aikaan kun juttelin noin 5 tuntia puhelimessa erään vanhan ystävän kanssa. Se oli kivaa, vaikka vihaankin puhua puhelimessa. En tajua, miten kestin 5 tunnin puhelun haha. Kuitenkin tämä ystävä onkin tulossa tänne ensi viikolla! Jei! Elämä hymyilee, vaikka netti onkin perseestä.

Sitäpaitsi, kävin tänään kahden viikon tauon jälkeen treenaamassa. Se ei ollut ihan yhtä kivaa. Olin todella iloinen siitä, että olen laihtunut näiden kahden sairastelu/laiskottelu-viikkojen aikana, vaikka olen suurimmaksi osaksi syönyt nuudeleita ja karkkia. Mutta turns out, että se oli ainoastaan lihakset, jotka lähtivät menemään. Eli voihan perse. Ei menny ihan nappiin tää juttu.

Olin jo ihan totaalisen kuollut Combat-tunnin lämmittelyn loputtua, siis viiden minuutin jälkeen. Jouduin pysähtymään haukkomaan henkeä noin miljoona kertaa. Ja käydä istumassa kerran. Voimia ei vaan ollut yhtään. Ohjaajakin tuli ihan taputtamaan mua selkään ja kysymään mun vointia. Tämä on itseasiassa tapahtunut minulle kerran aikaisemmin, kun ensimmäistä kertaa elämässäni olin ryhmäliikuntatunnilla (joku DanceStep-scheisse) ja sain 5 minuutin jälkeen jäätävän astmakohtauksen ja (sikahyvännäköinen mies-)ohjaaja oli melkein soittamassa ambulanssia. True story. Ei ihan ollut mun tähtihetki.

Kuitenkin. Koska Örebro on about tällä hetkellä jääkaupunki, en uskalla pyöräillä (hiekotus näköjään tulee noin kahden viikon viiveellä – as usual.) Joten jouduin tappotreenien jälkeen vielä kävellä kotiin. Damnation. Meinasin alkaa itkemään, kun näin tämän periaatteessa pienen sillan, mutta joka tänään tuntui Mount Everestilta. En vaan jaksanut kävellä enää metriäkään.. saati sitten Mount Everestille.

IMG_20121130_184506

 

Nyt olen tankannut safkaa ja ajattelin jatkaa joululahjojen tekemistä. Sunnuntaina saatte nähdä, mitä olen väsännyt! Sitten nukkumaan, koska viikonloppuna on taas vaihteeksi töitä (ampukaa mut!)

Toivottavasti teidän viikonloppu on alkanut ihanasti! ♥

PS. Jos joku tuntee jonkun miehen, joka on täsmällinen kopio Sweetsista (Bones) niin sanokaa sille, että mä haluan mennä sen kanssa naimisiin! Yhteystiedot voi laittaa s-postitse: cherryredmary ät hellokitty piste com. Kiitos etukäteen. Pusshei!

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s