vahingonilo on paras ilo.

Äiti opetti mulle aikoinaan, ettei saa olla vahingoniloinen. No ei todellakaan. Äiti taisi opettaa juuri sen, että vahingonilo on se paras ilo.

Mä en nyt oikein muista miten se meni. Mutta kuulemma vahingoniloinen ei saa olla. Vai miten se meni? (Olen ollut 8 tuntia töissä ja syönyt huonosti.. ajatus ei oikein kulje.)

However. Minä kuitenkin myönnän sen, että olen ihan tajuttoman vahingoniloinen ihminen, varsinkin niille, jotka sen ansaitsevat. Kun se yks ja mä erottiin pelkäsin, että jäisin ihan yksin, ettei mulla olisi kavereita ollenkaan tässä kaupungissa. Sekin luuli, että niin kävisi.

Kuitenkin tällä hetkellä mulla on ystäviä, kavereita ja tuttavia vaikka mulle jakaa. Ja töitä. Ja se möllöttää kotona sen uuden akan kanssa, ei tee mitään päivisin, ja leikkii silloin tällöin jonkun yhden kaverin kanssa.

Olenko ihan hirveä ihminen, koska olen tuosta niin tajuttoman vahingoniloinen?

Haluatteko tekin olla vahingoniloisia? Mun piti mennä juoksemaan ulos, mutta viiden askeleen jälkeen liukastuin koiran/kissan/ihmisen/hevosenkuseen ja lensin perseelleni aika kivassa kaaressa. Menin sitten mielummin kotiin syömään karkkia ja istumaan pakastepussin päälle. Lisäksi mulla on KAKSI kappaletta törkeetä kraaterifinniä naamassa.

Rakkaudella, Quasimodo.

PS. Ei edelleenkään kunnolla toimivaa nettiä. Ottaa ihan vitusti päähän! Huomenna lähtee kyllä vihainen sähköposti/kirje Tele2:lle! Prkl.

2 thoughts on “vahingonilo on paras ilo.

  1. Mut kysehän ei ole vahingonilosta vaan maailmankaikkeuden oikeudenmukaisuudesta ja kun oikeus tapahtuu, niin siitähän saa olla ilonen.

    Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s