pikkujoulut, verta ja korviksia.

dec001

Täälläpäin ei ole oikein ole tapahtunut mitään erikoista viime aikoina. Paitsi, että täällä on talvi. Talvi deluxe melkein. Viime vuonnahan meillä täällä Örepruussa ei oikein ollut mitään lunta. Nyt on senkin edestä. Ja mua ottaa muuten ihan sikana kaaliin se, että olen hukannut pyöränavaimeni. Se on tuolla jossain kaupungilla viidensadan metrin lumikerroksen alla. Helvetin kuusitoista. Mä en ikinä hävitä avaimia *koputa puuhun* – joten ärsyttää aika reippaasti. Toisaalta hävitän ihan kaiken muun, joten jotenkin en ole oikein yllättynyt tästä. (Jos joku ihmettelee, että mitä minä mukamas pyörällä talvella. No pyöräilen tottakai. Täällä on pyörätiet paremmin talvikunnossa, kuin kävelytiet. Loogista? Ehkä ei…)

dec002Ja mulla tosiaan oli kaveri kylässä Uppsalasta. Ei tehty mitään sen verran erikoisempaa. Käytiin kaupungilla katselemassa kaupoissa, syötiin hyvin ja vedettiin perseet pariin otteeseen (ensin vahingossa ja toisella kerralla Lauran ja Joonaksen pikkujoulupippaloissa.) Mulla taisi olla taas vaihteeksi hauskin viikonloppu miesmuistiin.

korvis

Ja sitten aiheesta ihan kukkaruukkuun. Mähän sain hirveän kasan koruja kaverilta. Olen ihan korviani myöten rakastunut kaikkiin niihin – ja varsinkin näihin geometrisiin kuviohin korvakoruissa. Niin yksinkertaiset, mutta oih niin hienot.

Tosin jouduin taas väkisin änkemään korun korvaan, koska reikä oli kasvanut umpeen. Herranjumala, mulla on ollut reiät korvissa about kaksi kolmasosaa mun elämästä, kuitenkin vasen puoli kasvaa aina umpeen! Mikä hitto siinä korvassa on vikana, häh? Kromosomihirviö-korva. Ja tänään sitten lensi verta ympäri kylpyhuoneen, kun pistin sen korviksen siitä väkisin läpi. Hehe, näästiä. Kyllä vähän heikotti.

Nyt taidankin pistää jonkun eeppisen leffan à la Taru Sormusten Herrasta päälle ja tehdä muutamat joulukortit. Huomenna uusi viikko (ja uusi, kammottava maanantai) ja enää 11 päivää jäljellä, ja sitten minä hyppään paattiin kohti Helsinkiä. Aijoo. Tiistaina firman pikkujoulut – voi apua!

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s