silloin kerran, kun oksensin töissä.

Heräämiseen meni tänään noin biljoona vuotta, ja se oli todella tuskaista (nukahdin sitäpaitsi eilen lattialle – ihan normaalia menoa mulle – mutta mun selkä ei ihan taida tykätä musta just nyt.) Ja sitten hinasin itseni töihin. Hyvä puoli siinä, että olen hävittänyt mun pyöränavaimet on, että herään kävelymatkan aikana ainakin silleen 50/60.

Töissä kaikille muille riitti kahvia paitsi mulle. Joten sain odottaan taukoon saakka (puolitoista helvetin tuntia). Ja vähän tauon jälkeen mulle tuli ihan tajuttoman paska olo joten sain juosta vessaan laattaaman. Todella kivaa. Varmaan kaikki toimistossa olleet kuuli sen. Joko se oli se kahvi (tai maito vanhaa) tai sitten eilinen intialainen kana (jonka tein itse kröhöm – mestarikokki morjens!) tai sitten aamupalaksi vedetty banaani oli homeessa tai jotain.

Joten pomoni passitti mut kotiin lepäämään – ja toivoi ettei se ole vatsatautia, jotta voisin tulla illan ilmaisen viinan bileisiin (ihana pomo :’)). Nyt olen nukkunut koko päivän, katsonut Kuninkaan Paluun ja saannut jopa vähän syötyä. Ja nyt olo on kuin uudesti syntynyt. Eli ei kai se sitten mitään vatsatautia ollut. Eli nyt sinne ilmaisen viinan bileisiin!

Tosin ne alkaa vasta parin tunnin päästä.

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s