täydellisen ripsarin metsästys.

ripsarit

Jos jotain meikkiä käytän yli muiden se on ripsari (ja kulmakynä.) Voin jättää meikkivoiteen laittamatta laiskana päivänä, kunhan kulmat on paikoillaan ja ripset näkyy.

Nyt mulla on tosin ripsarit ihan finaalissa. Periaatteessa en ole niin hirvittävän nirso, kun on kyse ripsarista – kunhan se ei rapise poskille päivän kuluessa. Koska mielestäni Alice Cooper-look ei oo mitenkään hirvittävän hehkeä. Itse-asiassa ostan yleensä jonkun alennuksessa olevan ripsarin ja that’s it.

Mutta ajattelin, että voisin nyt kerrankin ihan harkita tätä ostosta etukäteen. Tiedän, että melkein jokaisella (nais-)lukijalla on varmasti jotain vinkkejä, mitä ripsaria pitäisi ostaa. Eli mun vaatimukset on: a) VAVAVOOM-ripset – eli volyymia ja vähän lisää volyymia ja ehkä vähän lisää vielä. b) Ei saa olla helvetin kallis, mulla ei ole varaa laittaa tuhat euroa ripsariin. c) ei mitään muita vaatimuksia.

Joten nyt arvon neidit (ja miksi ei myös ripsaria käyttävät miehet – kai niitäkin on?), kommenttiloota on avattu. Auttakaa mua täydellisen ripsarin mestästyksessä *bambi eyes*

12 thoughts on “täydellisen ripsarin metsästys.

  1. Sä varmaan tiedätkin jo mun vastauksen mutta Max Factoria kehiin! Masterpiece Max tai sitten se ööh, False Lash Effect(kö se nyt on?). Ja Kissiksen mukaan IsaDoran ripsarit on hyviä jos haluaa näyttävät räpsyttimet. Hintaa noilla kaikilla on alle tuhat euroa, lupaan. :D

    Tykkää

    • JOo toi taitaa tuo roosa olla False Lash. Se oli kyllä ihan hyvä, mutta jotain puuttui siitä kuitenkin (kaverille teki ihan sairaat räpsyttimet mulle vaa semit..) niin joo se Masterpiece.. Hmm IsaDoraa oon kyl hiplannut aika paljon mutten oo uskaltanut ostaa (ku ei oo ollu alennuksessa hahah mä = pihi) Kiitos vinkeistä ♥ ;)

      Tykkää

  2. http://www.maybelline.fi/TUOTTEET/Silmat/MASKARAT/Volum_Express_Colossal.aspx

    Tätä oon käyttänyt nyt kolme tuubia. Ihan markettikamaa ja siksi huokeaa. Kaksi kerrosta laitan ja oon tyytyväinen. Ei varise! (tai alkaa variseen jossain 48 tunnin kieppeillä) Käytin pitkään YSL:n ripsaria juuri tuon varisemattomuuden vuoksi, mutta 30€:n hinta kirpaisi joka kerta vaan enemmän. Tämä on laadultaan yhtä hyvää ja ainakin puolet halvempaa.

    Yks varisematon on Kanebon 38′ mutta sillä ei saa tuuheutta aikaan. Pysyvyyttä on sitten senkin edestä. Kestää jopa pikaisen suihkun.

    Tykkää

    • Joo 30 euroo on aaaaika paha ripsarista. Kanebon 38 kokeilin kerran, mutta mä en tykännyt siitä, kun sen poispeseminen oli tosi vaikeaa mulle (mä en jaksa pestä naamaa ja otan useimmiten pois meikit pois silmämeikinpoistoaineella ja kasvovedellä – joten kanebo aiheutti mulle ongelmia :D) Markettikamat on parhaita, kiitos vinkistä! Pitää katsoa, minkä löydän alelaarista ekana, tuon tai max factorin josta täällä on myös vinkattu :D

      Tykkää

  3. Se on just se ripsari johon ei oo varaa..
    Tai sitte sä ostat sen joka tekee kaverille ihan mielettömät sexy-räpsyttimet mutta itellä hyvä jos tarttuu yhtään..
    Tai saat aikaan häivähdyksenomaisesti jopa mainoskuvia muistuttavat viuhkat kunnes katsot puolen tunnin päästä peiliin ja väri on silmien alla ja ne viuhkat on ku tikkukasa tuulessa.
    Kannattaa kaivaa ale-laareja,kyllä se joku päivä kohille sattuu jos on sattuakseen.

    Tykkää

  4. Moi Kanaseni, lueskelen sun blogia mutta en koskaan melkeen kerkee jättää jälkee sun kommentiruutuuihin. Mulla on ollut sama ongelma mutta nytten on löytännyt upeentmascaran. Se on se max factorin false grejsmojs.. se musta tai sitten se kultanen, sitten on myös se niitten sinisilmä mascara ja se oli kyllä ihan jees. Toivottavasti löydät mitä etsit. Puss och Kram Mandy

    Tykkää

  5. mEIDÄN PITÄÄÄ TEHÄ NE TREFFIT, EN MÄ OLE KOSKAAN NIIN KIIREINEN ETTENKÖ KAVEREITA KERKEIS TREFFAAAAN– mun puhelin on kyllä perseestä, tai liittymä niin en voi soittaa tai tekstata.. mitäs teet perjantai päivänä?? olen menossa cityyn, aikaa nähdä ja ottaa kahvi??

    Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s