vaaleanpunainen joulukuusi (ja glögiä tyttöjen kanssa.)

IMG_20121218_132649Eilen valmistauduin tokavikaan työpäivään. Kiinnosti about näin paljon mennä töihin. Suurimmaksi osaksi otti päähän koko päivän aikana. Miten se voi olla niin vaikeaa keskittyä töihin, kun on vain kaksi päivää jäljellä?

IMG_20121218_130957
Muistatteko, kun taannoin heitin kaikki kamat, jotka olin saannut siltä yhdeltä kellariin. No unohdin yhden kukan/viherkasvin. Meinasin ensin heittää kukan parvekkeelle (jotta se saisi (jäätävää) vettä loppuelämänsä aikana) mutta sitten ajattelin, että ehkä joku ystävistäni haluaisi adoptoida sen – ja olin oikeassa, Tina otti sen mielellään. Joten pakkasin kukan todella kauniisti ja pistin eteenpäin.

Koska olen niin taitava tuossa pakkaamisessa, niin mitäs luulette.. Pitäisiköhän mun ryhtyä floristiksi?

IMG_20121218_212211

Duunipäivän päätteeksi hypättiin tyttöjen kanssa autoon ja suunnattiin Lauran luokse ihailemaan hänen vaaleanpunaista kuusta. Joka oli muuten törkeän hieno! (Ja mua otti taas vaihteeksi päähän, koska periaatteessa mulla on samanlainen kuusi, mutta erossa se jäi sille yhdelle.. damnation!)

Juotiin glögiä, syötiin aivan liian paljon makeaa, juteltiin niitä näitä miehistä ja elämästä ja niin pois päin. Aivan täydellinen tyttöjen ilta toisin sanoen.

IMG_20121219_000806

Sain tytöiltä vielä kaiken lisäksi joululahjoja. Eli olen näköjään ollut todella kiltti tänä vuonna. Lisäksi sain Lauralta hienon glitteri-kortin, joka oli niin liikkis, että tuli tippa linssiin sitä lukiessa (for real real, not for show show.) Erityisesti siksi, koska jos menemme vuoden taaksepäin, olin vielä suhteellisen yksinäinen, eikä mulla ollut paljon kavereita täällä Örppöössä. Mutta tästä enemmän sitten jossain summa sumarum postauksesta sitten.

clutch

Tytöt (ja tällä tarkoitan Lauraa) pakottivat mut avaamaan lahjat, kun tulin kotiin. Sain ihanat vaaleanpunaiset pörrösukat (jota tarvitsen, koska palelen jatkuvasti) sekä hienon clutchin. Jei, nyt ei tarvitse metsästää sitten mitään käsilaukkua uuden vuoden pippaloihin! Lisäksi tuo clutch muistuttaa yhtä toppia, jota rakastin joskus 1990-luvun lopulla! Ihan sama kuosi. Nostalgiaa! Jei! Nyt mun pitää sitten vaan oppia käyttämään tuollaista clutchia – olen sellainen olkalaukku tyyppi periaatteessa (antaa vapaat kädet juomiselle ja tanssimiselle haha) Kiitos, danke, tack, puspus.

Tänään sitten onkin vähän enemmän tekemistä, pitää siivota ja pakata. Todella kivaa, että heräsin päänsäryn kanssa. Johtuikohan eilisestä sokeriöveristä?

Näillä mennään! Mitäs mieltä olette muuten vaaleanpunaisesta kuusesta? Onko se vautsivaude-juttu, vai oletteko Tinan kanssa samaa mieltä, että kuuset ei missään nimessä saa olla vaaleanpunaisia. Eikä periaatteessa mitkään muutkaan jutut?

PS. Voi olla hyvinkin mahdollista, että tämäkin postaus on täynnä hoonoa soomea – koska heräsin kello puoli kuusi, enkä ole oikein nukkunut ollenkaan. Kivaa.

2 thoughts on “vaaleanpunainen joulukuusi (ja glögiä tyttöjen kanssa.)

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s