syitä, miksi koiraa ei kannata hankkia – part 5767

Ajattelin, että koska saan bunkata ilmaiseksi mutsin luona, voisin ihan hyvin viedä koiran aamulla ulos. Koska herään helpommin, kuin äitini (joka voi snoozata kolme tuntia ihan kepeesti, tai nukkua vuorokauden ympäri.) Coz that’s how I roll.

Herään kahdeksalta. Puen lenkkivaatteet päälle. Haen koiran takin. Koira katsoo mua ihmetellen ”Mitä helvettiä tuo ihminen oikein luulee tekevänsä?” Koira makaa sängylläni, kun mikäkin makkara. Yritän pukea takkia sen päälle. Se heittäytyy ihan veltoksi ja yrittää syödä mun sormia, eli pukeminen on mahdotonta. 10 minuuttia myöhemmin saan takin sen päälle. Haen avaimeni. Kannan koiran eteiseen.

Minä (todella väsynyt ja vähän ärtynyt): Tule mennään ulos.
Koira (makaa eteisen lattialla): Ei.
Minä: Mennään ulos.
Koira: Ei.
Minä: Mennään ulos.
Koira: Ei.
Minä: Tule Sofi, mennään ulos (yritän kuulostaa innostuneelta.)
Koira: Ei (Kääntää kylkeään.)

Tätä jatkuu noin 5 minuuttia, kunnes nostan koiran syliini ja kannan sen ulos. Koira kävelee tasan 5 metriä ja pissaa.

Koira: Mennään sisälle.
Minä: Ei.
Koira: Mennään sisälle.
Minä: Ei.
Koira: Mennään jo sisälle, pliis (katsoo minua nappisilmillään.)
Minä: Ei. Katso! Lumipallo! (Heitän pallon.)
Koira: Omgomgomg lumipallo! (Juoksee hakemaan palloa, syö sen ja katsoo mua..) Mennään sisälle.
Minä: Ei. (Heitän uuden pallon)
Koira: Omgomgomg! (Juoksee taas pallon perään, syö sen ja katsoo mua…) Mennään sisälle.
Minä: Ei mennä. (Heitän taas uuden pallon. Koira juoksee innoissaan hakemaan sitä.)

Koira: Mennään sisälle. Pliis. (Jotenkin kummasti koira on oppinut tämän ilmeen:

Puss in boots)

Minä: Aww.. Hmph. Okei mennään.

Koira 1 – Marianne 0

”#&/¤#

4 thoughts on “syitä, miksi koiraa ei kannata hankkia – part 5767

  1. :D And that’s why I love cats! Ja siitä puheenollen rakastan myös sun hulvatonta blogias. Kiitos että jaksat hauskuuttaa meitä jutuillas:)
    Ei muutaku oikein ihanaista joulua! Nauti ja rentoudu!:)

    Tykkää

    • Kiitos ihanasta kommentista! Ilo on ihan mun puolella :)
      Mukavaa ja rauhallista joulua sulle myös :))

      Joo siis, aaaaaamen – kissat ♥ (vaikka kyllä nekin osaa säheltää välillä.)

      Tykkää

  2. Päivitysilmoitus: merry christmas you filthy animals! | Mary ihmemaassa

  3. Päivitysilmoitus: joulukuu kännykän kautta katsottuna. | Mary ihmemaassa

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s