tilannepäivitys

Viime aikoina olen:

– Ollut räkätaudissa ja hankkinut kunnon vatsalihakset kiitos hirvittävän yskän (joka on jo melkein poissa.) Ja tottakai liioittelen, kun sanon, että olen saannut vatsalihaksia.
– Ollut kuitenkin töissä – kunnon whiskybaritonin kanssa. Tosi seksikästä.
– Ollut tosipaljon töissä. Tappavan paljon.
– Nukkunut ihan törkeän huonosti ja aivan liian vähän – ja sen takia ollut ihan ulalla kaikesta ja kärsinyt huonosta muistista. (Piirakkatarina jatkuu: Eilen olin kaverin kanssa kaupungilla, ja valittelin, ettei mulla ole kotona muuta, kun näkkileipää ja pakastevihanneksia meille lounaaksi – tulin kotiin ja reidasin jääkaapin ja: Ainiinjoohei, mähän tein piirakkaa pari päivää sitten…! Huokaus.)
– Ollut todella huono siivoamisessa, projekti on jo kestänyt viikon ja täällä on ihan hirvittävä sotku edelleen.

IMG_20130109_000939

– Aloittanut Fifty shades of greyn lukemisen. So far se ei ole yhtään niin pervo, kuin mitä luulin – ainoastaan naurettava. Dafuq? Lisäksi, mitä helvettiä – se on mukamas ”romance novel.” Enhän minä lue tällaista skeidaa, ikinä! Noo, ihan uteliaisuuttani vaan.. Keep an opened mind etc.

IMG_20130111_085508
– Käynyt treenaamassa kerran, mun uusissa räikeissä treenitrikoissa – ja kolme henkilöä kehui niitä. Ostin ne H&M:stä kympillä. Lisäksi mulla on melkein kaikki treenikamat uusittu. Toivottavasti kukaan ei vaan luule, että olen yksi niistä idiooteista, joka on tehnyt uudenvuodenlupauksia ja olen siksi salilla. En muuten tehnyt yhtään lupauksia.. (Ja sali oli tietenkin TÄYNNÄ näitä ihmisiä!)
– Saannut ihan hirvittävät lihaskivut treenistä – namii! Vaikka kävely onkin todella tuskallista.
– Ollut selvinpäin melkein kuukauden. Ihan oikeasti, lupaan! Kyllähän mä muutaman olen ottanut, mutten ole ollut kännissä. Olen aika ylpeä itsestäni.

IMG_20130111_135958

– Käynyt aleissa ehkä vähän liian paljon. Voisiko joku ihan oikeasti takavarikoida pankkikorttini? Tämä ei ole enää hauskaa.

– Suunnitellut synttärikekkereitä, ja tullut siihen päätökseen, että haluan vain viettää aikaa parhaiden kavereiden kanssa. Useaan otteeseen tosin. Itse synttäreille ajattelin kakkubuffettia ja kuplivaa muutaman kaverin kanssa – hei aikuispistetä anybody?

IMG_20130111_141936

– Käynyt testaamassa Dr Martenseja – koska saan VIHDOINKIN sellaiset synttärilahjaksi. Happy happy joy joy – nyt pitää vaan löytää joku mesta, joka myy laivastonsinisiä. Vai miten olisi vaikka vaaleanpunaiset? Hmm… Voi tätä valinnan vaikeutta.
– Saannut ihan törkeän paljon koruja taas kaverilta, joka on moikkaamassa viikonlopun aikana. Milloin ehdin käyttää kaikkia ihania juttuja? Kaikki kerralla ehkä? Joulukuusifäsiön! Wihuu.

Hmm en usko, että mitään muuta mielenkiintoista on tapahtunut.

Mitä kivaa te olette tehneet viime aikoina? Kuka muu on laihduttanut lompakkonsa olemattomaksi alennusmyynneissä? Teittekö mitään uudenvuodenlupauksia bajdevej?

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s