supersankareita ja keijuja

superheroesandfairiessuperheroesandfairies2

Ihastuin joulun aikana Stockalla – tai siis Akateemisessa Kirjakaupassa –  tähän Bikini Superheroes and Fairies seinäkalenteriin ihan törkeästi, mutta 15 euron hinta (tai joku muu vastaava järkkyhinta…) esti mua ostamasta sen. Joten lähdin siis tyhjin käsin kotia, koska olen pihi. Mutta suurinpiirtein näin unta kalenterista, ja olin jo melkein lähettämässä rahaa siskolle, että se menisi ostamaan sen mulle ja laittaisi postiin.

Kunnes älysin katsoa, jos sen saisi jostain netistä halvemmalla. Ja kas kummaa, löysin sen Amazonista puoleen hintaan – eli vähän päälle femman (plus postitukset, joka ei ollut muuten paha.) Eli tottakai klikkasin sen kotiin – ja eilen se saapui vihdoinkin ja nyt se roikkuu eteisessä ja on ihan sika-awesome! JEE!

Käyttääkö kukaan muu seinäkalentereita, tai sellaisia pienempiä laukkuversioita? Vai onko kaikki muut paitsi minä siirtynyt käyttämään puhelimen kalenteria? (Mulle siis nauretaan, että olen aika oldskool, kun käytän vielä paperi-kalentereita – No siksi, koska en muista laittaa hälytystä päälle kännykkään, jos on jotain tärkeää tekemistä…)

6 thoughts on “supersankareita ja keijuja

  1. Mä oon sekakäyttäjä. Työvuorot on paperikalenterissa, koska en nyt vaan jaksa naputella kännykkään joka päivälle kellonaikoja. Muut menot on kännyssä. Aloin käyttään kännyn kalenteria vasta hiljattain, kun unohdin yhden tapaamisen, koska en ollut katsonut kalenteria. Mun kännyssä kalenteri merkintöineen on perusnäkymänä, eli aina esillä niin menemisetkin on jatkuvasti silmissä.

    Tykkää

    • Hehe sekakäyttäjä :D Joo työvuorot ehdottomasti paperiversioon. Joku hammaslääkärin voin laittaa kännyyn, mutta siihen menee niinkun puoli vuotta kun en ole perehtynyt siihen miten sen fakin hälyn saa päälle :D tekniikan ihmelapsi moro!

      Tykkää

  2. Mussa nyt elää old school monessakin asiassa, joten paperikalenteri löytyy kassista. Työvuorot, kouluajat ja luokat, hierojat ja synttärit ja muut löytyy siitä, mut joskus saatan laittaa puhelimen muistuttaan jos pitää olla jossakin tiettynä aikana :)

    Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s