be awesome today

IMG_20130124_104943

Uusi juliste seinällä, jonka sain TinAlta syndelahjaksi. Ainahan mä oon awesome, mutta välillä, kun maanantait potkii päähän on hyvä olla tuollainen seinällä muistuttamassa.

Muuten saan pahoitella siitä, etten ole ollut niin aktiivinen täällä blogin puolella. Tuntuu tällä hetkellä siltä, että ideat on aika loppu. Siis, jos joku nyt hirvittävästi kaipailee mun hulvattomia postauksia, niin anteeksi. En vaan ole oikein tehnyt mitään erikoista, enkä ole mogaillut mitenkään hirvittävästikään. Buhuu.

Paitsi eilen. Mun piti tiskata, joten kasasin tiskit tiskialtaaseen ja laitoin veden juoksemaan. Kuuntelin samalla musiikkia kännykästä, kuullokkeilla siis. No, koska mulla on itsediagnosoitu aadeehoodee, niin aloin tietenkin tekemään jotain ihan muuta siinä välissä ja unohdin hanan päälle. Noin 20 minuuttia myöhemmin, kun musiikki hiljeni sekunniksi tajusin mokani. Puolet kämpästä lainehti tiskivedessä. Kyllä siinä muutamat vittusaatanat tuli taas sanottua.

Vain minä, eikö vain? Koska mä oon niin awsum.

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s