vitutuslista

**Varoitus: Pitkä ja negatiivinen teksti. Sisältää kirosanoja.**

Mun mielestä tässä blogissa ollaan nyt oltu vähän liian positiivisia viime aikoina (onhan mulla toki ollut syitäkin siihen) Kuitenkin tosiasia on niin, että olen ollut todella huonolla tuulella jo jonkin aikaa ja vitutus senkun vain lisääntyy joka päivä. Asiat, jotka vituttaa eniten tällä hetkellä on esim:

– Kaikki idiootit Örppöössä, jotka eivät osaa liikkua liikenteessä. Autoiljat ajavat ihan miten sattuu, vilkkua ei tietenkään käytetä ja kaasutellaan ihan saatanasti. Pyöräiljät taas pyöräilevät IHAN miten sattuu… Kun kävelee jossain tiellä niin ei koskaan tiedä mistä tulee pyörä. Pitää olla ihan helvetin skarppina ihan koko ajan.

– Puhumattakaan siitä miten vitun tyhmiä jalankulkijat ovat täällä. Päätähän siis ei todellakaan voida kääntää ollenkaan, kun kävellään tien yli. Ja kaupungilla jäädään aina keskelle tietä juttelemaan tuttavien kanssa, ei voi niinkun millään seistä vähän sivummalla, vaan aina mahdollisimman paljon muiden tiellä. Ja sitten vielä nämä äkkijarrutukset. Etsä voi ihminen ensin kävellä suhteellisen nopeasti eteenpäin, ja sitten yhtäkkiä vaan pysähtyä, niin, että minä kävelen suoraan suhun! Maailmassa on perkele muitakin ihmisiä idiootti! Lisäksi ihmiset seisovat täällä vasemmalla puolella liukuportaissa, ettei varmanakaan pääsisi heidän ohitse kävelemään. Sama juttu teillä, tai sitten porukka kävelee 5 henkilöä vierekkäin, ettei varmanakaan pääsisi ohitse. Ihan kun örppööläisillä olisi joku ”olen-aina-mahdollisimman-tiellä-geeni” tai jotain.

Täällä oli viime viikolla ne Hindersmässat (markkinat). Eli kaupunki oli kutakuinkin ihan täynnä lössiä. Muistin välttää koko keskustaa melkein koko ajan (3-4 päivää), paitsi perjantaina, jolloin mun oli pakko mennä Systembolagetiin ostamaan perjantaipulloa (luoja, kuulostan ihan alkoholistilta… (Olinhan mä siellä muuten krapulassakin lauantaina – se vasta järkkyä olikin..)) Ja sen jälkeen tein emämokan, ja menin vielä kauppoihin kiertelemään. Taisi mennä hermot miljoonatsiljoona kertaa, koska koko Örppöö oli siellä jumittamassa. Hnnnggghhh.

– Ja muuten jalkakäytävät.. niitä ei ole hiekoitettu ollenkaan. Pyörätiet kyllä, koska on ihan loogista pyöräillä esim -3454657 asteen pakkasessa. Mutta jalankulkijoita, niitä ei ole koskaan, joten miksi ihmeessä pitäisi hiekoittaa jalkakäytävät?

– Se, että tähän ikään mennessä olen edelleenkin naivii, kun on kyse miehistä. Voi huokaus, että ottaa oma tyhmyys päähän. Ja sitten ne miehet vielä kehtaavat tulla sanomaan, että me naiset mukamas oltais jotenkin monimutkaisia. Bullshit. Aikuiset ihmiset, miksi ette osaa käyttäytyä?

– Vituttaa sekin, että sain taannoin postia Ruotsin Kelalta. Koska mulla oli ihan TÖRKEÄN isot tulot vuonna 2011 (noin 88000 kruunua – eli ei edes 10 000 euroa huom) joudun maksamaan takaisin sen vuoden asumistuet. Kaikki tuet mitä sain. Ja nythän mä oon miljonääri (not) niin mistä mä revin 3500 kruunua? Perseestäni vai? Vai pitäsikö kokeilla jospa voisin taikoa jostain vähän rahaa? Vai heeei, entäs semmoinen hanhi, joka paskoo kultamunia? Joo mulle hei sellainen. Kun vielä opintolainaa pitäisi alkaa maksaa takaisin tässä keväällä. Ai, kuinka kivaa.

– Löin taannoin pääni hyllyyn niin kovaan, että sain siihen kuhmun, johon sattuu edelleenkin (5 päivää myöhemmin.) Onneksi mulla on otsatukka, joten voin piilottaa sen. Sen jälkeen löin käteni toiseen hyllyyn niin kovaa, etten voinut liikuttaa peukaloa tuntiin ja olin jo ihan valmis lähtemään päivystävälle.

– Mulla on nyt ollut kaksi viikkoa kurkku kipeänä, koska mua ahdistaa ihan kaikki. Rahatilanne, koulu, työt, ihmiset ja ihan totaalisesti kaikki mitä ikinä vaan voi ahdistaa (paitsi ystävät – ne on edelleenkin ihania.)

– Treenipaikkani otti pois perjantai-Combatin. Ainoan Combatin, jolle voin mennä koska homehdun aina töissä iltasin. Tämä ottaa päähän erityisen paljon, koska rakastan Combatia.

– Olen lihonnut 3 kg (sitten uudenvuoden) vaikka treenaan suhteellisen paljon ja syön suhteellisen terveellisesti. Olen (kiitos idioottiäijien) saannut kivan kolhun itsetuntoon ja olen täysin varma siitä, että näytän petolinnunperäsimeltä. Tiedän, ettei tämä ole totta, mutta perkele, vituttaa se, että MUN itsetunto otta kolhun siitä, että MUUT ovat tyhmiä.

– Juon liian paljon alkoholia ja morkkis krapulassa on nykyään ihan hirveetä. Tämän viikonlopun jälkeen aion jättää pois alkoholin kokonaan, sen olen jo luvannut itselleni aikoja sitten.

– Ostin ihanat farkut, synttärilahjaksi saadulla lahjakortilla – mutta perkele ne venähtivät käytössä ihan törkeästi ja ovat nyt ihan saatanan isot. Prkl.

– Martensit eivät edelleenkään ole mukavat jaloissa.

– Ostin F.E.A.R 2, jotta mulla olisi jotain pelattavaa. Pelasin sitä 4 minuuttia, kunnes joku assfucker hyökkäsi mun kimppuun ja mä ammuin ihan joka paikkaan, paitsi sitä assfuckeria (eniten kattoon) ja sen jälkeen delasin. Ja sen lisäksi huudan ihan täysiä (itselleni) : MITÄ VITTUA SÄ TEET IDIOOTTI, ÄLÄ NYT KATTOON AMMU TYHMÄ! Naapurit varmaan tykkäsivät. Olen ihan normaali.

– Mun pitää jotenkin taas kerätä femman-kolikoita, jotta voin pestä pyykkiä. Joka ikisellä tuttavalla on ilmaiset pesutuvat, paitsi mulla. Ja sitäpaitsi, kaikki oman pankkini automaatit on vaihdettu pois, joten täten maksaa 10 kruunua nostaa käteistä automaatista. Ennen se oli ilmaista. Siis mitä vittua, kamoon!

– Jotenkin otsatukkani kasvaa hirvittävän nopeasti, mutta muut hiukset eivät. Justiinsa leikkasin otsiksen ja nyt näytän taas siltä, kun olisin yksi Beatlesin jäsenistä. Miksi?

Eli, mitä jos mä vaan näytän maailmankaikkeudelle keskaria, kas näin:

unnakedtruth
Jaa, niin. Sitten chillaan. Noin. Kiitos, että sain avautua. Johan helepotti. Vituttaako sinua? Vassoguu purkakaa vihanne kommenttilootaan. I don’t mind. :)

PS. Kukaan ei varmaan lukenut koko tekstiä? I don’t even care…

8 thoughts on “vitutuslista

  1. Eniten vituttaa kaikki :)

    Muistathan sen, että lihas painaa enemmän kuin läski. Jos sä oot joulun jälkeen kasvattanu hauista, reisiä tai bebaa niin niitä kiloja voi olla siellä lihaksessakin!

    Mäkin muuten testasin kalloni kestävyyttä viime sunnuntaina. Avasin auton oven vauhdilla ja sen yläkulma osui tuohon kulmakarvojen kohdalle. Kuhmu tuli ja sen on siinä vieläkin ja on myös kipeä.

    Tykkää

    • Niinpä, eniten vituttaa kaikki.

      Joo muistanhan mä sen, mutta jotenkin järki ei nyt oikein toimi jostain syystä :)

      Ai helevetin kuustoista! Mahtoi sattua ihan vitusti!

      Tykkää

    • OMGOMGOMGOMG!!!

      Joo, siis pahus, oliko noin läpinäkyvä juttu, siis kaikki ties heti.. että I’M BATMAN! Hekoheko.

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s