tammikuu kännykän kautta katsottuna

On taas se aika kuukaudesta, jolloin katsellaan miten fantsulta mun elämä näyttää kännykän kautta katsottuna.

tammikuu1

1. Oli taas aika sanoa hyvästit Helsingille ja sunnata takaisin Örppööseen. Tavaraa mulla oli noin 50 kg. Oli todella kivaa kantaa sitä ympäri maapallon (siltä se siis tuntui..)
2. Örppöössä mulle oli tullut ihanaa joulupostia Katrilta!
3. Sitten iski kiva flunssa ja kuolemanyskä. Onneksi mulla oli kaapissa Finnrexiniä, jota join siskon antamasta Pikku Myy-mukista.
4. Vaikka olin kuolemansairas (jos nyt vähän liioitellaan) niin olin kuitenkin töissä. Yskimässä. En saannut mitään kiitosta siitä, että raahauduin sinne sairaana. Lähinnä mua haukuttiin pystyyn koska yskin niin paljon. Kiitos.
5. Äippä pisti mukaan parit Pressat ♥
6. Flunssa paheni, mutta olin kuitenkin töissä. Ansaitsisin jonkinlaisen kultamitalin siitä. Mutta, no.
7. Aloin lukee 50 shades of greyta – ja sain slaagin, kun huomasin että se on ”romantic novel” – eeew. En ole vieläkään lukenut sitä loppuun, koska se on vaan niin naurettava.
8. Ystäväni Charro tuli moikkaamaan ja tekemään ruokaa mulle.
9. Mulla oli kuuleimmat treenitrikoot salilla, sain jopa kehuja muilta. Rokrok ja nnttsnnntts – oon niin kovis. Hauskaa, että nämä oli alessa Suomessa, mutta täällä edelleenkin täysihintaiset. Jee!

tammikuu2

1. Täytin 30 ja vietettiin sitä tyttöjen kanssa – vaaleanpunaisia drinkkejä, prinsessakakkua ja vaahtokarkkeja. Ja hyvää ruokaa ja kaikkea muuta kivaa ja epäterveellistä.
2. Sain mammalta maailman parhaimman synttärilahjan: Martensit!
3. Tilasin korun ebaysta.
4. Sain paljon ihania koruja, jossa oli pääkalloja.
5. TinA antoi mulle tämän julisteen synttärilahjaksi ♥
6. Judithilta sain vaaleanpunaisen Bazinga-teepaidan. Nyt olen vaan entistä enemmän awsum!
7. Hemmottelin itseäni ja ostin tuoreita mustikoita, jota söin viilin kanssa. Namii!.
8. Ja siinähän ne sitten onkin –  Laivaston siniset Martensit  – kengät jotka ovat aiheuttanut niin saatanasti tuskaa, mutta ovat kuitenkin ihan parhaimmat ikinä.
tammikuu3

1. Charrolta sain Batman-kellon. Awsum!
2. Oli tylsää töissä eräänä päivänä, ja kirjoitin noin miljoona kertaa paperille ”All work and no play makes Mary a dull girl.” Huokaus.
3. Koska ystävät järjestivät ne maailman parhaimmat ylläripippalot mulle, niin se tarkoitti myös sitä, että Charro oli kaupungissa ja teki mulle ruokaa…
4. … ja lisää ruokaa. Namii.
5. Yhtenä päivänä olin hyvällä tuulella.
6. Treenasin aika helvetin paljon.
7. Mun bätmänkakku!
8. Ostin FEAR2 pelin. Pelasin sitä 4 minuuttia, enempää en uskaltanut yksin.
9. Olin aika helvetin huonolla tuulella koko tammikuun.. Mutta ostin makeen pipon!
10. Pleikka kolmonen! Wiiiee! Kiitos vielä tuhannesti kaikille ihanille ikimuistoisesta synttäristä! Tammikuu oli kyllä ihan kiva kuukausi, vaikka siihen mahtui paljon paskaa myös.

xoxo Mary

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s