auringonpaistetta, ruusuilla tanssimista ja polttarisuunnittelua

Kaikki ei aina ole ihan paskaa. Välillä aurinkokin paistaa risukasaan. Ehdin tänään jo kovaan ääneen aamulla valittaa kavereille, ettei mua hyväksytty millekkään kurssille, että mun pitää kitua töissä koko kevät (yhyy blabla wajn wajn.) No ihan pari tuntia sen jälkeen sain mailia kyseisestä koulusta, että mut on hyväksytty sittenkin. Jee! Tosin kurssin nimi on jotain vapaa-ajantiede (tökstöks-käännös tiedän..) ja mulla tosiaankaan ei ole MITÄÄN hajua siitä, mihin olen taas vaihteeksi ryhtymässä. Joo, en siis lukenut mitään kurssista, ennen kun hain sitä. Yllättyneitä? En minäkään.

Ja sitten olin vielä kuullut väärin, että olisin ollut ainoastaan päivällä töissä 13-16 (ottivat multa pois tunteja eilen.) No, tulen töihin kello 13 ja pomo ihmettelee mitä ihmettä teen siellä. Ensin olin jo menossa kotiin (pariksi tunniksi ja tulla takaisin sitten..*huokaus kirosana kirosana*) mutta järkkäsivät mulle kuitenkin töitä koko päiväksi. Lompakko kiittää! (Mutta mielenterveys ei.)

Ihan kelpo päivä, vaikka mulla on edelleenkin vähän migreeniä, enkä päässyt koskaan sille joogatunnille illalla, koska mätänin töissä (ehkä ihan hyvä vaan, koska koko kroppa on ihan paskana eilisestä juoksusta.) Huomenna sitten alkaa opiskelu. Yhtäkkiä mulla onkin hirveesti tekemistä: treenit (vie about 2 h per päivä), töitä, nyt opiskelut ja siinä jossain vaiheessa pitää vielä suunnitella ystävälle polttarit. Ja ystävällä on tietenkin hirvittävä kiire mennä naimisiin (toukokuussa), joten en voi lusmuilla sen kanssa.

Mutta tämä on tosiaan kiva juttu! Olen aina halunnut järjestää polttarit! Tosin harmi vaan, ettei kukaan ole yhtä hullu kuin minä, joten sain jättää ne miesstripparit tilaamatta (mulla oli jo yhteystiedot hankittuna sun muuta… perkele.) Mutta onneksi tämä ystävä on kuitenkin semihullu, joten jotain kivaa voin keksiä. Onko kellään jotain ideoita, mitä tulevan morsiamen päänmenoksi voi keksiä? Ei siis mitään juodaan skumppaa jossain spa:ssa ja syödään vaahtokarkkeja. Vähän railakkaampaa menoa..

PS. Jos minä jonakin päivänä saan sellaisen päähänpistoksen, että haluan mukamas mennä naimisiin… (siis JOS löydän jonkun varteenotettavan sulhasehdokkaan..) Niin minä VAADIN strippareita, benjihyppyjä, viinaa ihan tajuttomasti ja kaikkea muuta kivaa mun polttareihin. Sen pitää olla seikkailu (ja mieluiten sellainen, että kuolen – koska en halua naimisiin)! Ettäs tiiätte sitten kaverit. Älkää pettäkö mua. Luotan teihin. Ja haluan pukeutua Batmaniksi, tai Kissanaiseksi. Ihan vaapaaehtoisesti, ei tarvitse juottaa känniin tai pakottaa.

PPS. Toivottavasti siellä häissä on sitten mukavia ja hyvännäköisiä sinkkumiehiä. Btw.. Hitto, tarkoittaako tämä, että mulla pitää olla joku vaaleanpunainen kukka-yök-mekko päällä? Laura B:n mielestä kyllä. Ystävä uhosi, että jos hän ei saa nähdä mua mekossa ennen häitä, hän tulee laittaa dresscodeiksi kukkamekkoja/pastellivärejä. Miksi mulla on niin ilkeitä kavereita? Kelatkaa minä kukkamekossa… :

rapunzelfrogindress

No way.

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s