hyvin menee taas.

En nyt mitenkään haluaisi olla se negatiivinen ihminen, mutta kylläpäs ottaa taas päähän.

Tuli viikonloppuna vedettyä kahden päivän putki (synttärilahjaksi saadusta viinistä, äiti – en siis ole ostanut mitään  viimeisillä rahoillani – eli ainakin oli halvat kännit), laattasin baarissa, missasin hyvännäköisen tyypin , joka kuulemma kyttäsi mua koko illan – koska olin liian keskittynyt siihen etten lentäisi naamalleni portaissa (koska olin iiihan selvinpäin), tanssin pilkkuun asti (sen yhden peruukkiämmän vieressä.. huuuh.) ja sitten tuli taas tehtyä koko sunnuntai töitä krapulassa ja nukuttua ihan liian vähän.

Tänään olen ollut salilla – meni huonosti (tod näk. koska koko viikonloppu kännissä), tili on miinuksella, sain roppakaupalla laskuja postissa tänään (siis KENEN mielestä on hauskaa lähettää ihmisille laskuja niin, että ne saapuvat perille maanantaina..), pitäisi vielä vähän perehtyä opintoihin ja sitten lähteä töihin. Jääkaappi on melkein tyhjä ja palkkaan on vielä viikko.

Hyvin menee taas. Miten teillä menee?

Tässä vielä maanantaihin sopiva biisi, olen varmaan ennenkin jakanut tämän – mutta se on niin maanantaibiisi.

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s