pimpattuja nuudeleita ja treenifriikki

Viime aikoina olen:

– Treenannut aika paljon, eilen vedin virheettömän Combatin ja olen taas aloittanut juoksun.  Jee. Tavoitteena kunnon kohentaminen, sekä pari kiloa pois, koska..

– Olen saannut paniikkikohtauksen about joka päivä, koska kaverin häät lähestyy hirveetä vauhtia. Eli se päivä, jolloin mulla pitäisi mukamas olla mekko päällä… Siksi pari kiloa pois. Hui kauhistus.

– … mutta kaveri lupasi, että voin pitää kenkiä jossa on niittejä (ja pääkallokoruja) häissä. Mitäs sanoisitte näistä? (Näen jo edessäni, kun kännipäissäni (siellä häissä siis) kompastun noilla ja hame nousee pään yli, kun lennän lattialle… seksikästä.)

– Ollut aika vähän töissä, koska mulla on ollut jatkuva migreeni/hedari melkein kaksi viikkoa. Tämä on muuten ollut todella perseestä, jos multa kysytään.

– Vihdoinkin päättänyt vähentää duunitunteja (koska pitää opiskella… ja pitää ajatella tulorajaa..) joten se tarkoittaa, että maanantait ja keskiviikot ovat täten vapaita – joten voin käydä kahdesti viikossa Combatissa. OUJEE!! Happy day!

– Opiskelusta puheenollen, olen kerran logannut katsomaan mitä oikein opiskelen. Mutten ole vielä ”ehtinyt” opiskella. Hupsista saatana taas. Hyvin alkoi taas vaihteeksi. Huomenna lupaan opiskella!

– Mulla on ollut viisi päivää JATKUVA lakritsihimo. Eilen vedin iison pussillisen, eikä edes auttanut. Mutta oli hyvää, tosin aiheutti todella huonon olon.

– Ja koska vedin lakritsiöverit eilen, päätin olla syömättä sokeria taas vaihteeksi. Mutta koska lakuhimo ei vielä ole hävinnyt, ostin lakritsi-läkerolia. Vedin kaksi askia nälkääni ja nyt pelkään, että liiallisella käytöllä on laksatiivisia vaikutuksia. Been there niinkun. Ei kivaa.

IMG_20130211_213248

– ”Keksinyt” tajuttoman hyvän safkan: Pilko sipuli, paista voissa, heitä sekaan tuoreita herkkusieniä (viipaloituna), ihan muutama pala pekonia ja viimeiseksi puolikkaita mini coctailtomaatteja, mausta suolalla ja pippurilla ja millä nyt vaan haluat. Tarjoile vaikkapa pastan (tai nuudelien – koska ne valmistuu nopeammin) ja sekaan vielä pari lusikallista kermaviiliä. Törkeän hyvää!

tumblr_lwvog1ur4P1qii6tmo1_500 tumblr_lj294wj1Np1qc5qzfo1_500 tumblr_m01l1axAS31qe72h7o1_500 tumblr_m6w4q9XWiQ1rso3qqo1_500– Katsonut 2 tuotantokautta That 70’s Showta. (Tosin viimeiset 6 jaksoa olen katsonut 90-luvun nettiyhtydellä (tietoliikenne loppu mokkulasta *kirosanakirosanakirosana*) – joten saan aina buffrata 5 minuuttia sarjaa, katsoa sitä 5 minuuttia ja sitten buffrata uudestaan etc.. aika vittumaista, jos multa kysytään.) Hyde ja Red on ihan parhaita – koska muistuttavat mua (mitenniinitserakas?), kuka on teidän lemppari?

Oon mä kai jotain muutakin fiksua tehnyt, en vaan muista mitä ihmettä se mukamas olisi.

3 thoughts on “pimpattuja nuudeleita ja treenifriikki

  1. Päivitysilmoitus: viikon ♥ ihanat: fitspirationia, gifejä ja star wars-juttuja. | Mary ihmemaassa

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s