one facepalm a day, keeps the doctor away

Eilen kävin kaupassa Combatin jälkeen. Hinasin itseni ja kauppakassit viimeisillä voimilla kotiin ja raput ylös kämppääni. Kaivoin takintaskusta avaimet, laitoin avaimen lukkoon ja yritin vääntää avainta, mutta se ei liikkunut. Katsoin sitä hetken – kyllä se oli oikea avain – yritin uudestaan. Sama juttu. Kirosin suomeksi. Kokeilin uudestaan. Heitin kauppakassit lattialle. Muutamat vittusaatanat taas. Hiki nousi pintaan. Hermot meni sekunnissa.

Naapurini käveli ohitseni, katsoi minua pelästyneen näköisenä ja jatkoi matkaa yläkertaan. Teki mieli huutaa, että mulla oli ihan hirvittävä kusihätä ja vielä nälkäkin – eli älä tuijota! Olin taas laittamassa avainta lukkoon ja testaamassa uudestaan oven avaamista, kun aloin miettimään hetken. Mun.. seinänaapuri.. jatkoi.. matkaa.. yläkertaan. Mä asun ylimmässä kerroksessa..

Hupisista saatana.. Nolona otin kauppakassit ja menin yläkertaan ja omaan kotiini häpeämään.

Tämän viikon toka nolo tapahtuma: Mulle iski makeanhimo. Joten ostin pari askia Läkerolia töihin. No sugar ja liiallisella käytöllä voi olla laksatiivisia vaikutuksia. Joo. Mutta olin aika chillinä, koska viime kerralla en saannut mitään ongelmia parista askista (vaikka olin ihan satavarma). Heitin jopa läppää duunikaverille, että toivon saavani laksatiivisia vaikutelmia ja voisin mennä kotiin nukkumaan, hehe.

Nooh meni about tunti.. niin eiköhän vatsaa alkanut polttaa. Siis ihan törkeästi. Istuin työpöytäni ääressä sikiöasennossa ja tuskanhiki valui noroina. Teki mieli itkeä. Työkaveri nauroi vieressä niin paljon, että kyyneleet valui silmistä. Sain juosta koko illan vessassa ja ”pomo” oli ihan ihmeissään itä oikein tapahtuu, kun kaikki nauroi mulle. Mitä mun olisi pitänyt sanoa? Joo, hei mä vaan läpällä heitin, että jos nämä aiheuttaa laksatiivisia vaikutelmia, niin voin mennä kotiin – mutta näköjään toimii oikeasti. Ihan tiedoksi vaan. Hieman noloa, hieman. En mennyt kotiin, mikä vielä lisäsi häpeänmäärää.

Musta tuntuu ihan oikeasti, etten huomenna astu ulos kämpästäni. Jotenkin vaan tuntuu siltä, kun tulen tekemään jotain ihan törkeän noloa huomenna. Esim, kävellä kauppaan ilman vaatteita tai jotain muuta vastaavaa.

7 thoughts on “one facepalm a day, keeps the doctor away

  1. Hei mä tiedän erään tyypin joka humalaspäissään meni kotirappuun ja ”omalle” ovelleen eikä tietenkään päässyt avaimella sisään koska oli kerrosta liian alhaalla. Päätteli sitten että tässä nyt on vaan joku outo juttu ja RIKKOI ovessa olevan lasi-ikkunan, avasi oven ja meni sänkyyn nukkumaan. Oli ehtinyt vaan miettiä että jaa, miten tuntuu että sänky ois eri paikassa kuin ennen. Arvaat varmaan että asukas jonkin verran säikähti kun tuli kotiin?

    Että relaa vaan, toi sun kömmähdys oli onneksi aika pientä :D Mä oon muuten tehny ihan saman, tosin sitä ei kukaan nähny. En sitten tiedä oliko alakerran naapuri kotona kuuntelemassa kun joku yrittää kämppään sisään :D

    Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s