helmikuu kännykän kautta katsottuna

Helmikuussa tapahtui:
helmikuu11. Sain Batpostia Katrilta. Ehkä kuulein juttu ikinä, mitä postilaatikkooni on eksynyt! Kiitos! ♥
2. Olin Laura Been kanssa Stadium Outletissa ja löysin tosi seksikkään kypärän. Harmi vaan, että pääni on liian iso lastenkypärään.
3. Tunaroin tyttöjen illassa, ja olin baarissa muumilaastari kädessä.
4. Pystyin käyttämään Martensseja ilman, että kantapäät oli verellä.
5. Otti päähän töissä, joten pimppasin mun nuuskapurkin.
6. Trimmasin otsista..
7. Juttelin fiksuja Jennyn kanssa.
8. Taiteilin töissä.
9. Söin paljon nuudeleita, nami!
10. Runosuoni iski myös. Mun mielestä mussa on roppakaupalla potentiaalia, mitä mieltä te olette?

helmikuu2

11. Vietin Saran kanssa laatuaikaa ja juteltiin paskaa miehistä. Se oli tarpeellista.
12. Löysin Star Wars Origami-kirjan. Pakko saada!
13. Treenasin ihan törkeästi.
14. Nauroin Kauneus ja Terveys-lehden photoshop-mokille.
15. Käytiin TinAn kanssa Lauralla ja Joonaksella kahvilla ja niitten elukat tykkäsivät enemmän TinAsta kuin musta. Juotiin about kolme pannullista kahvia. Olo oli sen mukainen.
16. Eräänä aamuna söin aamupalaksi tuoreita mansikoita. Ne tuoksuivat paremmalta kuin miltä maistuivat.
17. Ruotsissa alkoholipulloissa on hyvät varoitustekstit: Oletko liikenteessä? Vältä alkoholia. Well thank you, Captain Obvious..
18. Vietin laatuaikaa TinAn(kin) kanssa ja juotiin vaaleanpunaisia drinkkejä vaaleanpunaisista laseista.

helmikuu319. Kerran ulkona oli sumuista ja hienoa. Vähän niin kuin Silent Hillissä.
20. Olin töissä ja mulla oli hedari.
21. Olin töissä vittuuntuneena(kin).
22. Testasin vihreetä luomiväriä ja olin tosi sexynä…
23. Kävin Laura Been ja Almiksen kanssa syömässä salaattia.
24. Järkytyin vähän siitä, kuinka paljon tyhjiä viini- ja siideripulloja löytyi pienestä kodistani. Tuossa vain muutamat niistä. Olisikohan aika ottaa vähän iisisti alkoholin kanssa?

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s